Net terug van Tervuren. Mijn Michelins XCR Mud hebben hun werk gehad...
Volgende week zou het parkoers er helemaal anders kunnen uitzien.
Zo 19/12/2010 Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Net gisteren alle drank besteld - geen Duvel maar wel iets anders van brouwerij Moortgat: La Chouffe (naast de traditionele Leffe) - ik wil immers ook de Duchenne Heroes sponsoren.weldman wrote:Wij van walferrgem komen nog eens richting Lennik , het ziet er naar uit dat het eens een superhard bevroren parcour zal worden .
Is eens wat anders dan gewoonlijk.
Is er deze keer nog Duvel voorzien?
Zaterdag moet die rond zijn.Mica wrote:Zal de afpijling zaterdag rond zijn ?
Maar iedereen die al eens een toertocht georganiseerd heeft kent het fenomeen: altijd zijn er wel een paar pipo's die pijltjes wegnemen of omdraaien.
Om dat op te vangen voor zondag hebben we 3 zaken:
1° Ik rij zaterdagnamiddag (zo laat mogelijk voor het donker wordt) alles af met extra pijltjes om alles te checken.
2° Zondagmorgen hebben we onze "early bird" Joran die alles nog eens met de fiets verkent.
3° Onzen Bart heeft dan nog de snelle interventie 4x4 om indien nodig ergens in te grijpen.
Ik wil maar zeggen dat als jullie zaterdag verkennen het altijd kan dat er ergens iets niet meer aangeduid staat. Ik hoop van niet natuurlijk maar de ervaring heeft me al anders geleerd.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Als ge wilt en als het past, wil ik anders wel mee rijden.bebob wrote:Zaterdag moet die rond zijn.Mica wrote:Zal de afpijling zaterdag rond zijn ?
Maar iedereen die al eens een toertocht georganiseerd heeft kent het fenomeen: altijd zijn er wel een paar pipo's die pijltjes wegnemen of omdraaien.
Om dat op te vangen voor zondag hebben we 3 zaken:
1° Ik rij zaterdagnamiddag (zo laat mogelijk voor het donker wordt) alles af met extra pijltjes om alles te checken.
2° Zondagmorgen hebben we onze "early bird" Joran die alles nog eens met de fiets verkent.
3° Onzen Bart heeft dan nog de snelle interventie 4x4 om indien nodig ergens in te grijpen.
Ik wil maar zeggen dat als jullie zaterdag verkennen het altijd kan dat er ergens iets niet meer aangeduid staat. Ik hoop van niet natuurlijk maar de ervaring heeft me al anders geleerd.
THX - Het enige is dat ik nog geen uur kan zeggen wanneer ik vertrek.MC Jo wrote:
Als ge wilt en als het past, wil ik anders wel mee rijden.
Heb zaterdag nog massa werk met zaal, bevoorrading, nadars... en dat moet af zijn - zal dus zeker namiddag worden en dan nog rekening houden dat ik voor het donker binnen ben... maar misschien heeft biken in het donker in de sneeuw ook wel iets.