Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
susuki
- Mountainbiker
Ge moet gewoon zien dat ge een goede basis hebt,als ge wekelijks 3 x 15km loopt en 2x 3u fietst dan kom je al heel ver. Wel af en toe eens 2u lopen en een 100km mtb stoempencastillio wrote:hoelang zijn jullie al met jullie voorbereiding bezig voor deze tocht?
of doen jullie zo'n wedstrijd "weekelijks"?
ik zou graag volgend jaar deze tocht ook is proberen en dacht dat een jaar toch tijd genoeg was om te trainen....
- FuriousFonck
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900
Post by FuriousFonck »
Nr 75 = XLS
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 72 = Vallende mountainbiker
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki
Nr 200 = FuriousFonck
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki
Nr 200 = FuriousFonck
Wat ben ik trots dat er zo veel mensen hun ding kwijt kunnen in dit koerske!
Prachtig. Keer op keer.
Ik hoop dat het dit jaar een thriller wordt voor de overwinning. Kandidaten genoeg: Roel Pauwels, Bart VDWater, Chris Maes, Nick Baelus, Frederik Sleutel, Robert (3° in marathon Kasterlee) en 1 of 2 klassieke verrasingen/buitenlanders. Wie top 10 wilt halen zal goede papieren moeten hebben!
Alvast veel succes en respect voor alle deelnemers.
Prachtig. Keer op keer.
Ik hoop dat het dit jaar een thriller wordt voor de overwinning. Kandidaten genoeg: Roel Pauwels, Bart VDWater, Chris Maes, Nick Baelus, Frederik Sleutel, Robert (3° in marathon Kasterlee) en 1 of 2 klassieke verrasingen/buitenlanders. Wie top 10 wilt halen zal goede papieren moeten hebben!
En Jan, wij zijn natuurlijk blij dat er in Kastel zo'n bende zit die dat wil en kan organiseren
succes aan alle forumbezoekers die meedoen zondag!
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 143 = Cava Loco
Nr 154 = susuki
nr 184 = rubberman
Nr 200 = FuriousFonck
succes aan alle forumbezoekers die meedoen zondag!
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 143 = Cava Loco
Nr 154 = susuki
nr 184 = rubberman
Nr 200 = FuriousFonck
Gezien de voorspellingen : NOTsatan wrote:de PR's zullen sneuvelen als zoals vandaag ligt, juist toerke onder het uur gereden (het ligt supersnel)
Mogelijks wel weer kortere rondjes als het idd gaat sneeuwen.. da vond ik wel beter zo regelmatig langs de supporters en de bevoorrading komen. En ge komt dan onderwege tenmiste nog wa bikend vollek tegen. Maar ja, de Diehards zullen da wel weer watjestalk vinden
-
susuki
- Mountainbiker
en den tedenaar Pieter Bracke niet vergeten of past die dit jaar na zen valpartij 14 dagen terug.Jan Daems wrote:Wat ben ik trots dat er zo veel mensen hun ding kwijt kunnen in dit koerske!
Prachtig. Keer op keer.
En dien deen, die kwam terug voor de overwinning dit jaar had hem gezegd