Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
terloorlekker
Mountainbiker

Post by terloorlekker »

Praktische vraag van onze supporters:
Hoe kunnen je supporters (Familie) je een beetje volgen en supporteren ?

Aan de bevoorading De mast vermoed ik, dan terug op cafe en na een uurtje terug komen zien ?
En tijdens laatste loopproef met de fiets volgen. Maar dat zullen ze wel te koud vinden vermoed ik.

Frank
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 72 = Vallende mountainbiker
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

Vannacht gaat het in het centrum van land deftig sneeuwen en donderdag komt er nog een laagje bij ](*,)

Hoogstwaarschijnlijk gaan we voor de tweede jaar op rij een besneeuwde hel krijgen, er zullen niet veel PR's sneuvelen ...
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

rubberman wrote:Vannacht gaat het in het centrum van land deftig sneeuwen en donderdag komt er nog een laagje bij ](*,)

Hoogstwaarschijnlijk gaan we voor de tweede jaar op rij een besneeuwde hel krijgen, er zullen niet veel PR's sneuvelen ...
1 is genoeg ... :wink:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

terloorlekker wrote:Praktische vraag van onze supporters:
Hoe kunnen je supporters (Familie) je een beetje volgen en supporteren ?

Aan de bevoorading De mast vermoed ik, dan terug op cafe en na een uurtje terug komen zien ?
En tijdens laatste loopproef met de fiets volgen. Maar dat zullen ze wel te koud vinden vermoed ik.

Frank
Als ik loop heb ik liefst nie teveel drukte rond mijne kop, dus mijn madam rijdt met ' =D> heel m'n fanclub =D> ' rondjes met den auto : van de sporthal naar het Prinsenpark in Retie (bevoorrading 1), dan naar de kasseistrook op den Tenaardse weg, dan nog wa verder tot de 2e bevoorrading waar we de langezandweg/fietspad richting kasterlee terug opdraaien. En dan weer naar de sporthal he.. Maar niet langs dieje zandweg, daar heb ik er 2 jaar terug teveel zien vastrijden.. #-o

Maar met het weer dat ze voorspellen, is het zoals vorig jaar mss wel weer compleet onverantwoord om rondjes te rijden en zal menne begeleider voor de moraal moeten zorgen... :bounce: :bounce:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Allee, ik zal de Mad Max erbij zetten se, hij heeft er zelf precies weinig goesting voor :wink: :
Nr 11 = :evil: Mad Max :evil:
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

Zalig nu een weekske op het gemak.
Vermoed, vanwege de PR's, zal het fietsparcour hetzelfde zijn als de vorige jaren of toch een stukje de nieuwe route?

Nr 75 = XLS
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki

Volgende week vallen we weer in een zwart gat. Nog nen tip...moest je maandag den trap niet opkunnen...achteruit naar boven gaan. Dit telt ook voor als je niet meer van het podium geraakt ;)
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

ik heb me maandagmorgen alvast een massagebeurt besteld :-). Uit ervaring weet ik dat ik daags nadien gene poot meer kan stappen...Als dit niet het geval is, dan weten we dat we niet voluit zijn gegaan :lol:
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Ons lijstje begint al aardig aan te dikken. Tof.

WEER:
Verwachting voor zondag :
19.12.2010 -1°C < 1 mm 1002.0 hPa wind : zwak uit het zuid-zuidwest 10 km/h

Afwachten wat donderdag gaat doen. Als ze er zo ver naast zitten als vandaag zal het allemaal nog meevallen peins ik :-)
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

XLS wrote:Zalig nu een weekske op het gemak.
Vermoed, vanwege de PR's, zal het fietsparcour hetzelfde zijn als de vorige jaren of toch een stukje de nieuwe route?

Nr 75 = XLS
Nr 11 = Mad Max
Nr 39 = Devils Red
Nr 63 = Webedje
Nr 74 = christophem
Nr 83 = Wald Herr
Nr 87 = Streepje
Nr 101 = Superschoep
Nr 154 = susuki

Volgende week vallen we weer in een zwart gat. Nog nen tip...moest je maandag den trap niet opkunnen...achteruit naar boven gaan. Dit telt ook voor als je niet meer van het podium geraakt ;)
van vallen ken ik alles.. :roll:
Post Reply