Zo 19/12/2010 Knokke-Heist
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Vorig jaar was het de max in de sneeuw. Mijn bikemakker zijn afgevroren tenen moeten daar nog ergens liggen...
We hebben zelfs ergens halverwege in een klein dorpje (kweet zelfs niet of het in België of Nederland was) een middagmaal besteld, met de natte kledij en kousen op de verwarming
Dus: dit jaar zeker weer van de partij !
We hebben zelfs ergens halverwege in een klein dorpje (kweet zelfs niet of het in België of Nederland was) een middagmaal besteld, met de natte kledij en kousen op de verwarming
Dus: dit jaar zeker weer van de partij !
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
Een filmpje van het parcours kunnen jullie bekijken op deze site:
De muziek is er afgezwierd. Draai er zelf een luchtig liedje bij en geniet.
Tot zondag bikers!!!
De muziek is er afgezwierd. Draai er zelf een luchtig liedje bij en geniet.
Tot zondag bikers!!!
-
chris the flyin fish
- Mountainbiker
De parcoursbeschrijving ziet er in ieder geval aanlokkelijk uit. Voor ons geen onbekende streek gezien we daar in de zomer
bijna wekelijks in de buurt zijn.
We starten vroeg vanuit Moerkerke met de fiets om dan bij het licht worden te kunnen vertrekken op het parcours. Een mooie bende St Ritatrappers zal op de afspraak zijn.
groeten
geertje
We starten vroeg vanuit Moerkerke met de fiets om dan bij het licht worden te kunnen vertrekken op het parcours. Een mooie bende St Ritatrappers zal op de afspraak zijn.
groeten
geertje
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Zitten er zandpassages ook tussen? Eerste keer dat ik vanuit de vlaamse heuvels naar het zeetje trek om te fietsen
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
Nee hoor, er wordt niet op het strand gebiked.s-biker gert wrote:Zitten er zandpassages ook tussen? Eerste keer dat ik vanuit de vlaamse heuvels naar het zeetje trek om te fietsen
groetjes en tot zondag!!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Dus een Nobby nic moet voldoen, tot zondagBahamontes Wacky racer wrote:Nee hoor, er wordt niet op het strand gebiked.s-biker gert wrote:Zitten er zandpassages ook tussen? Eerste keer dat ik vanuit de vlaamse heuvels naar het zeetje trek om te fietsen
groetjes en tot zondag!!