Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

beste rudy, hebt eigelijk wel gelijk. ma ik ken jou al ze, ge zit in mijn msn lijst : auwera_design@hotmail.com
heb nu ander email adres : auwera@hotmail.com
greetz david
beethoven
Mountainbiker

oprichten mountainbikeclub regio gent (wondelgem)

Post by beethoven »

Bestre David,
Iets waar veel pit en sfeer in zit. Een eigen uitgestippeld training parcour. Een paar mensen op de goede plaatsen(sponcers). Stevige programmatie. We kunnen er zeker iets van maken. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Zaterdag start ik in Erwetegem met Beeper, ook ne biker uit Gent.
Freezy zou met Kirby aldaar gaan biken en Ivan zou ook die tocht doen. Hopelijk zien we elkaar daar wel. Op het programma staan De Berendries en kele bredere weiland baantjes maar ook kasseien wegels en als je de streek effen kent kom je met een simpel klimmetje er niet zo van af. Heu droge weilanden moet je daar ook niet verwachten. Wel kleigrond en dat betekend kleverig en soms wel eens terplaatse blijven trappen. Hard labeurmaar dat kan wel goed zijn voor de dagelijkse stress. Dus een opgewekt weekend tegemoed.
*****verslagje staat bij toertochten over deze tocht.(aan gevult op 5/9Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste
Een eigen toertocht samenstellen kan ook nog om promotie te maken?Vooral als deze iets meer bied dan wat al gegeven is.
Ik ken zeker wat wegels waar men de baard zou van aflikken.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

kben net terug uit Frankrijk en daarom nu pas een antwoordje. Ik ben van de partij voor zulk een initiatief. Kheb al dikwijls met Beethoven gaan rijden dus hem ken ik al goed.

Geef maar seintje als er concrete ideeën zijn
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste David; Gisteren tijdens de tocht was Beeper ook bezig over dat hij bij ne ploeg zou willen gaan.
iedereen zou dat in het Gentse zien zitten denk ik. Dus waarop wachten wij???? Laat hier gewoon een antwoordt achteren enkele sugesties zodat David iets kan ondernemen. Ik vind trouwens dat men moet uitgaand van sugesties om enkele start lijnen te geven en alzo ieders gedachten te bundelen om iets te verwezenlijken. Als we daar iets zouden vinden komt er zeker conkreet iets uit wat kan tellen. We zouden best eens samen komen om dat te bespreken. We zouden op die manier statuten op maken en doelstelling verwezenlijken.Ik zou echt mijn beste beentje voorzetten om iets te verwezenlijken voor het bestaan van het MTB in het Gentse. Dan wel iets degelijks dan. Dus eens vergaderen een open vergadering om de starting te geven dus alles optekenen en wat belangrijk is optekenen statutaire bepalingen maken. Elkeen zijn gedacht laten registreren zou ik zeggen. Volg een goede weg.
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Ik (beethoven noemt me beeper) ben zeer geintresseerd. Ik denk dat als we 5 mensen hebben die geintresseerd zijn, we best eens samenkomen. Dan hebben we genoeg mensen om een club op te richten. Nadien zullen er toch mensen willen bijkomen aangezien er toch wel vraag naar is.
Wat denken jullie hiervan?
van petegem
Mountainbiker

Post by van petegem »

beethoven wrote:Beste David; .... We zouden op die manier statuten op maken en doelstelling verwezenlijken.... Elkeen zijn gedacht laten registreren zou ik zeggen. Volg een goede weg.

Ik juig jullie idee ten volle toe, =D> daar er goeie sportclubs welkom zijn in ons kleine landje. Let wel; als je spreekt van statuten en organiseren van toertochten, ga je in de richting van een vzw! Dit is geen klein bier, en maak niet de fout om als een feitelijke vereniging door het leven te gaan. Indien je niet van plan bent bepaalde inkomsten te vergaren ( een toertocht is dat dus wel ), kan je wel als feitelijke vereniging door het leven, anders moet je een vzw oprichten om qua verantwoordelijkheid safe te staan. Bij Bloso ( Sportac ) kan je info krijgen over de nieuwe vzw wetgeving, of ga eens langs bij je sportfunctionaris van je gemeente.
Indien je meer info wil, kan ik die wel eens opzoeken en je doorgeven. In elk geval veel succes als je de stappen zet.

sportieve groeten,

Van Petegem
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste,
alle sugesties zouden zeker welkom zijn op de startingsvergadering en daar kan alles eens gezellig besproken worden. Je hebt keuze en voordeel, dat is zeker maar ieders gedacht zou welkom zijn denk ik. Niet alleen het mijne maar ook andere gedachten kunnen opgetekend en bekeken worden.
En wat je daar zegt van inkomsten, daar zal je het moeten mee stellen wil je iets bekomen, maar je hebt zeker vlug uitgaven ook zoals men nu folders laat aanmaken voor TT te promoten.
Ieder idee is zeker wel kom dacht ik. Alvast veel suc6 met de voorbereiding. Ik bestel alvast de champagne voor de Mountainbike.be leden??????????Rudy VdE.
dipdup
Mountainbiker

sorry he

Post by dipdup »

ja sorry da ik nu pas antwoord e, heb al tijke niemeer gekeken damee en me die school die terug begonnen is, ma goed. Kvind jullie ideeen allemaal zeer goed en kdenk ook da we als we stuk of 5 mensen hebben we eens samen moeten komen om alles te bespreken . Een datum en waar we dan zullen doen weet ik nog nie echt , ma ik veronderstel dat we mss best de weekends van de herfstvakantie nemen
kweet, da is nog een tijdje, ma kdenk da ik voor school nie vroeger ga kunne, ofwel laat ik nog iets weten.
alvast bedankt en ideetjes of vragen mogen altijd gestuurd worden naar david.vander.auwera@pandora.be

greetz david
Post Reply