nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Post Reply
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

bij mij nog altijd even snel, wat razend snel is. Heb belgacom ADSL, met telenet vroeger was het vele trager.
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

hetgeen Phille zei van de keuze uit verschillende skins, waar kunnen we dat kiezen?
greetz,
Tafelpoot
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Ik vermoed "Forum stijl" in je profiel. Ik vermoed echter eveneens dat Phille de tijd nog niet heeft gehad om de tweede skin er op te krijgen of er nog mee bezig is.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Ik bemerk nu ook een hogere snelheid. Voorheen ging het bij momenten een stuk trager (telenet), maar nu heb ik zo'n momenten niet meer.
De Mountainbike.be balk bovenaan vind ik zeer geslaagd.
beethoven
Mountainbiker

nieuwe lay-out forum

Post by beethoven »

Beste, Daar ik op ne ander PC bezig was tijdens deze ondernemingen , dacht ik eerst is da nu diebne site????? Maar traag datte da ging. Ik heb dan wel het ene en andere laten opkuisen in de PC, zat veel muziek in van vorige gebruikers. Nu huis gehomen draait da spel als nooit te voren.
Ik zelf vind het goed vooral de balk bovenaan. Maar ik heb wel last met het niet aanwezig staan op de site? Hoe dat komt ? Ik doe het op de vroegere wijze en heb daar nu ook wel eens speciaal opgelet. Dus gege beethoven meer bij de gebruikers lijst. ?????????????????? Rudy VdE.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

das al heel wat beter nu, wel nog meer wennen maar beter, enkel nog wat met de kleuren spelen bij het scherm waar je een bericht kan tikken, het tekstvak heeft bijna dezelfde kleur als de rest.

Vooral aan de rechter en de onderkant van het tekstvak is dat niet goed zichtbaar
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

whoow... terug een hele aanpassing...
ziet der wel goed uit.

is dit een van de andere skins die we kunnen gebruiken ofzo?

Greetz

Tafelpoot
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Waaauw.... ne strakke lay-out, snel en functioneel.
Het begint idd op iet te trekken.
In ieder geval beter als diene van een paar dagen geleden.
Goe werk geleverd mannen =D> =D>
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

Schijfrem wrote:In ieder geval beter als diene van een paar dagen geleden.
Waarschijnlijk zoals voor elke gebruiker zal het even zoeken zijn naar de juiste instellingen en opmaak. Ik kon bijvoorbeeld enkele dagen geleden niets meer lezen. Er kwam dus geen overzicht van de verschillende forums en hun berichten. Door ne keer uit te loggen en opnieuw in te loggen was het probleem verholpen.
In ieder geval "Keep up the good work".
Guest

Post by Guest »

Hebben dat nog meerdere gebruikers dit probleem?
Als ik de laatst niet gelezen berichten opvraag en ik klik dan op de laatste pagina van die topic krijg ik steeds de eerste pagina te zien en niet de laatste die ik aanklikte.
Post Reply