nieuwe lay-out forum
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
nieuwe lay-out forum
Beste, Daar ik op ne ander PC bezig was tijdens deze ondernemingen , dacht ik eerst is da nu diebne site????? Maar traag datte da ging. Ik heb dan wel het ene en andere laten opkuisen in de PC, zat veel muziek in van vorige gebruikers. Nu huis gehomen draait da spel als nooit te voren.
Ik zelf vind het goed vooral de balk bovenaan. Maar ik heb wel last met het niet aanwezig staan op de site? Hoe dat komt ? Ik doe het op de vroegere wijze en heb daar nu ook wel eens speciaal opgelet. Dus gege beethoven meer bij de gebruikers lijst. ?????????????????? Rudy VdE.
Ik zelf vind het goed vooral de balk bovenaan. Maar ik heb wel last met het niet aanwezig staan op de site? Hoe dat komt ? Ik doe het op de vroegere wijze en heb daar nu ook wel eens speciaal opgelet. Dus gege beethoven meer bij de gebruikers lijst. ?????????????????? Rudy VdE.
Waarschijnlijk zoals voor elke gebruiker zal het even zoeken zijn naar de juiste instellingen en opmaak. Ik kon bijvoorbeeld enkele dagen geleden niets meer lezen. Er kwam dus geen overzicht van de verschillende forums en hun berichten. Door ne keer uit te loggen en opnieuw in te loggen was het probleem verholpen.Schijfrem wrote:In ieder geval beter als diene van een paar dagen geleden.
In ieder geval "Keep up the good work".