Ik rij sinds kort ook op een scandal 29er en deze fiets bevalt me zeer goed.
Wel opletten als je een complete fiets besteld bij die mannen. Hun remmen zijn het omgekeerde van bij ons. Dus links is achter en rechts is voor. Je kan vragen om dit om te draaien bij montage.
Voor de rest valt mij wel op dat de lak van het frame zeer kwetsbaar is.
Iemand ervaring met On-One Scandal 29er Pro XT?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
bicky
- Mountainbiker
Ben zelf ook 1m91 maar zal nog is de binnenbeenlengte enzo moeten opmeten..
Hebben diegene van de zelf samengestelde Scandal dit op de On One site gedaan (want bvb Hope remmen ed niet beschikbaar..)?
En hebben jullie rechtstreeks besteld bij On One of zijn jullie via de PlanetXverdelers in België gegaan? (prijs is hetzelfde tussen beiden)
@WOLF! Wat maakt het zo opvallend dat de lak kwetsbaar is?
Ikzelf heb de indruk dat ik voor WW-verkeer qua prijs kwaliteit geen betere 29'er ga vinden..
Hebben diegene van de zelf samengestelde Scandal dit op de On One site gedaan (want bvb Hope remmen ed niet beschikbaar..)?
En hebben jullie rechtstreeks besteld bij On One of zijn jullie via de PlanetXverdelers in België gegaan? (prijs is hetzelfde tussen beiden)
@WOLF! Wat maakt het zo opvallend dat de lak kwetsbaar is?
Ikzelf heb de indruk dat ik voor WW-verkeer qua prijs kwaliteit geen betere 29'er ga vinden..
Gisteren gaan rijden in Tervuren en het lag er redelijk vettig. De onderkant van mijn bidon hing dus ook vol met slijk en ik heb tijdens het rijden een paar keer met de bidon tegen mijn frame gezeten. Tijdens het poetsen viel me op dat dit contact sporen had nagelaten. Op zich niet zo erg want het is een fiets om te gebruiken en niet om in mijne living te zetten, maar ik wou je dit gewoon ff melden.bicky wrote:@WOLF! Wat maakt het zo opvallend dat de lak kwetsbaar is?