Zo 12/12/2010 Zarren / Kortemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Met de 45 km van Hertsberge van gisterenvoormiddag nog in de benen, en de nawerkingen van de fles Hasseltse koffie van vannacht nog in de kop, nog nipt op tijd in Zarren geraakt om half negen voor de groepsfoto, met de ganse meute aanwezige Erika's Baaikers. Dat was dan ook meten het laatste wat ik van o.a. Koenego, Fast 2 en Santaromita te zien kreeg, want na amper een kilometer waren die mannen al 'de piste in'. Aan de eerste bevoorrading dan maar samen met de Jägermeister, Henkieboy, ' t Klimmerke, en Mehdie gezorgd voor een reorganisatie van de overgebleven troepen, waarna we met veel plezier ge- en misbruik maakten van de diensten van de breed geschouderde Mehdi, en na de Keuneleute wat zijn blijven plakken op de tweede bevoorrading in de plaaselijke discotheek, waar de zon 24 op 24 uur schijnt. Life is daar zeer beautiful dus, net als deze Zarrense tocht , die prima in mekaar stak , en we ons alweer zodanig hebben kunnen uitleven en hebben gejeund, dat we na de 'feesteditie' van Beerst vorige week, alweer tot één der laatsten zijn blijven plakken in de Albatros. Desondanks zijn we niet van plan om daar in de toekomst een gewoonte van te maken.
Zarren, 't was dik in orde. Merci voor de mooie tocht en de goeie organisatie, en - als 't de goede God belieft - tot volgend jaar !
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

nog een paar foto's van de grysperre's
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow

bedankt aan allen die hieraan hebben meegewerkt , chapeau =D> =D> =D>
wij hebben ons in elk geval goed geamuseerd . Parcours was zoals beloofd goed berijdbaar bevoorradingen enz ... alles duidelijk goed voorbereid en georganiseerd =D> =D> TOP :lol:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Na een ganse week verlangen achter de toertocht van mijn geboortedorp Zarren, was het vanmorgen eindelijk zo ver, samen met Lady Jägermeister de auto geparkeerd bij mijn pa (opa Guido) die nog maar eens wist te vertellen dat we goed zot waren, maar toch veel respect toonde voor zijn zoon en schoondochter en met de woorden "stel het wel hé en opletten " zijn we vertrokken naar de zaal Albatros. Waar de eerste Erika's Baaiker Hamateur al pararaat stond te wachten =D> . Al snel vielen de andere Erika's Baaikers als duiven de Albatros binnen met gevolg deze groepsfoto:

Image

De lat werd meteen hoog gelegd want onze Fast2,Koenego en santaromita reden werkelijk het snot uit mijn lijf en dit tot achter het 'koeje' waar ik de adem van Rik C. in mij nek voelde en afwisselend onze weg verder zetten tot aan de eerste bevoorrading. Na de eerste bevoorrading trok Med26 stil maar "sterk" de kop. Het bos van Houthulst was genieten. Met een mooi tempo nadereden we de coté Westrozebeke met als uitschieter de Keunleute die er zwaar maar toch overal berijdbaar bij lag, ook al zag ik een paar verlijdelijke hellingen om af te rijden toch liet ik ze links liggen omdat den dezen met de hamer al lichtjes op mijn schouder aan het kloppen was. Richting 2de bevoorrading was het even op adem komen , daar was het volop ambiance en die ene luidruchtige gast achter de tafel wist nog eens goed te vertellen ( op zijn manier =D> =D> =D> ) dat we de moed er moesten in houden. Het technisch gedeelte op de chiro van staden vond ik helemaal af =D> =D> =D> . Nadien volgde nog de vuilpan waar ik Lichterveldenaere een goeiendag heb gezegd en Rik C, Henkieboy en Med26 de touwtjes nog eens goed strak spanden en daarna via de totaal veranderde Stadenstraat de wegel van het vroegere stamcafé "het Romanhof" van de Jägere te passeren. Na de "vrij open" :lol: :lol: douche nog een goeiendag gezegd aan den wakkere bakker en co van MTB Grysperre's
van Gits en Katrien20 van de TOF'ers.
Den après samen met de Erika's en ook de gasten van de Westhoek MTB -Club was meeeer dan geslaagd.

Aan WTC Zarrenhof: Erika's Baaikers hebben een zeer mooie tt gereden waarvan de bepijling, bevoorrading en parcours meer dan top was!!!!! Chapeau =D> =D> =D> Zeker tot volgend jaar!!!

P.S: Aan de Erika's Baaikers: het was tof met zo'n groep aan de start te staan =D> =D> =D> =D>

Enkele fotokes
http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 9446736434

Die laatste foto moet ge er maar bij nemen want dat is onze Monty die sierieus bergop aan het rijden was #-o #-o

Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken:

den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

toch wel grappig dat uitgerekend den deze die bij scatto werkt naar huis ga met den gewonnen mtb.
:-?
voe de reste bedankt voe de inspanningen mannen twa leuk rijdn
nielsm86
Mountainbiker

Post by nielsm86 »

mooie tocht, goed georganiseerd, leuke fotos, volgend jaar terug!
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Mooi tochtje gereden gister met collega erika baaikers, kheb in momenten wel serieus afgezien met den fast2 en santaromita en dan later den stef!!! is mijn conditie niet meer goed of zat hertsberghe nog in de benen van de dag ervoor??? toch nog iets meer dan 22 av over de grote toer.
Dank u zarren en tot volgend jaar!!!
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

Mooi TT ,start met de fijn "erika baaikers" team, na de eerste bevoorrading samen rijden met t Rik c, Jägermeister, 'Klimmerke en Henkieboy met veel plezier. :bounce: :bounce: :bounce:
Parcours was berijdbaar,top bevoorradingen en top georganiseerd
=D> =D>
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Samen met 3 mede"TOFFERS" heb ik de volle 46 km in en rond Zarren afgemaald. De rit was inderdaad duidelijk verschillend van vorige jaren en er werden verschillende nieuwe leuke stukken ingelast =D> .
De bepijling was dik in orde en de bevoorradingen waren ronduit toppie met verschillende soorten taart :-D (allicht zit de sponsor hier voor iets tussen ??)
De rit zelf was goed berijdbaar maar toch hebben we vlak na de tweede bevoorrading op de verraderlijk oplopende off road strook onszelf een beetje tegengekomen :oops: . Ook één van de volgende stroken daarna door dat jonge bosje bolde slecht. 't Was net alsof er een stuk of twee aan mijn zadel aan het trekken waren #-o .
Voor de rest : prachtige rit, ons goed geamuseerd en 't was duidelijk dat er veel werk gestoken was in deze rit =D> .

P.S. : waar was de mesthoop van Maria Cool gebleven ??????
schaap
Mountainbiker

Post by schaap »

Iemand die soms het email adres kan pm'en van die persoon die foto's genomen heeft? Ik zou er graag 2 in hoge kwaliteit hebben.
finneman
Mountainbiker

Post by finneman »

Fotograaf met dienst was dirkvanheule@hotmail.com
Post Reply