Een moeilijk vraagje :
Ik heb een canyon F8 frame met een tapered steerer. Een balhoofdbuis dat verloopt van 1/5inch naar 1 1/8 inch. Daar zou ik een een fatty wil insteken dus voor de onderste lager geen probleem. wel voor de bovenste. De fatty stuur buis zou ik afzagen en een 1 1/8 buis op in lassen.
Ik weet echter niet wat er in de bovenste stuurbuis van de fatty zit.
Wat denk je er van ? Mogelijk of zot ?
fatty in canyon frame
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
CHRISCROSS
- Mountainbiker
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
dat aanlassen zal wel geen probleem zijn hoor, de buis kan trouwens in de onderste buis zakken wat afbreken praktisch onmogelijk maaktrubber-12 wrote:Komt niet goed, dit projectje.
1. Afzagen van een stuurbuis waar nog wat inzit![]()
2. Aanlassen van een dunnere stuurbuis, daar rij ik alleen mee op splinternieuwe asfalt. Als dat afbreekt -> nieuwe tandjes
en uw alu frame is toch ook gelast? en de barbon frames zijn gelijmd? ook alleen op asfalt mee rijden?
als het deftig gelast is, geen probleem
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
als het goed is gelast geen probleem, alleen met die regelknop ga je volgens mij in problemen komen
- prideandglory1891
- Mountainbiker