Zo 19/12/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bike-lover
Mountainbiker

ZO 19/12/2010 AARSCHOT

Post by bike-lover »

Zondag 19/12/10 organiseren de forestbikers langdorp hun wintertoertocht.

parcours van 25,35 en 47 km +kidstoer 15 km

inschrijving 3.5€ (met vergunning 2.5€)

vertrek tussen 8u00 en 10u 30

vertrekplaats parochiezaal bekaf , bekaflaan Aarschot

meer info www.forestbikers.be
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Zijn er verschillen met jullie zomertocht op de 45km?
Volgens het plan op jullie site komt de tocht in grote mate overeen.
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

komt in grote mate overeen,maar word wel in de andere richting gereden
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

bike-lover wrote:komt in grote mate overeen,maar word wel in de andere richting gereden
en wat mogen we dan verwachten qua parcours......zitten er veel bagger-stroken tussen, hoeveelheid bos-veld en andere

Bij normaal bike-weer zullen enkele sasbikers uit Humbeek ook van de partij zijn
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

bike-lover wrote:komt in grote mate overeen,maar word wel in de andere richting gereden
Andere richting : is dit nu met de klok mee of tegen de klok in?
Wij zouden ergens halverwege inspringen en zo naar de start rijden (uiteraard dan betalen) en dan de rest van het parcour doen.

KrrR,
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

ik denk dat de meeste mtb-ers wel weten wat er bij een toertocht in aarschot voorgeschotelt wordt:bos,bergop,bergaf,singeltacks,veldwegen enz
vanalles zit erin,maar wij blijven wel langs de goeie kant van den demer,waar het overtalgemeen zandgrond is en dus de echte baggerstroken vermeden worden.

en we rijden met de klok mee
dus eerst gelrode dan ourodenberg dan langdorp (hou dus nog wat energie over voor het einde)
oudje
Mountainbiker

Post by oudje »

als het weer het toelaat zal ik aan de start staan heerlijke tocht is het daar =D> =D> =D> =D> =D> =D>
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

is dit tocht van die organisatie waar je na de start direct op het jaagpad naast de dijle(?) komt en waar nadien een bevoorrading is in de buurt van een vw garage ( bij het "duracel rondpunt") ?

als het deze is heb ik die een paar jaar geleden gereden, was wel de moeite 8) . op het einde, opnieuw naast het jaagpad stonden er bordjes waarop stond hoe ver het nog was... :roll:

Indien het weer het toelaat ben ik van de partij [-o<
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

copperhead wrote:is dit tocht van die organisatie waar je na de start direct op het jaagpad naast de dijle(?) komt en waar nadien een bevoorrading is in de buurt van een vw garage ( bij het "duracel rondpunt") ?
Indien het weer het toelaat ben ik van de partij [-o<
Yes yes; dat is hem!
enkel spijtig dat de tocht omgekeerd wordt gereden tov de zomertocht. De 1ste klim tijdens de zomer (laatste daling bij bloso Aarschot groen) is steeds een leuk stukje waar veel zich mispakken aan de wortels, smalle bochtjes etc...)
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

el gordo wrote: Yes yes; dat is hem!
enkel spijtig dat de tocht omgekeerd wordt gereden tov de zomertocht. De 1ste klim tijdens de zomer (laatste daling bij bloso Aarschot groen) is steeds een leuk stukje waar veel zich mispakken aan de wortels, smalle bochtjes etc...)
Ik had me toen aan wel meerdere stukjes mispakt :oops:

een tocht die zeker de moeite waard is :drunk:
Post Reply