Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de organisatie was goed, goed uitgepijld, idd vrij veel off road voor in W-VL te zijn
Maar ik wist niet dat er in de westflutse bossen zoveel van diene 'briekaljon' (steenslag) in de grond zat. Dat irriteerde me wel evenals een paar klojo's die de bocht voor u afsnijden of roepen dat je de links of rechts moet rijden, maar ja die kom je op elke TT wel tegen. Soit, organisatie goed maar voor mij geen uur en kwart enkele reistijd meer waard in de toekomst. de nightride van torhout daarentegen blijft ons wel steeds bekoren!
Maar ik wist niet dat er in de westflutse bossen zoveel van diene 'briekaljon' (steenslag) in de grond zat. Dat irriteerde me wel evenals een paar klojo's die de bocht voor u afsnijden of roepen dat je de links of rechts moet rijden, maar ja die kom je op elke TT wel tegen. Soit, organisatie goed maar voor mij geen uur en kwart enkele reistijd meer waard in de toekomst. de nightride van torhout daarentegen blijft ons wel steeds bekoren!
Reeds van in de vorige eeuw zijn we jaarlijks te gast in Hertsberge, en we hebben het ons nog nooit beklaagd. Naast de traditionele zekerheden dat je je auto echt ver moet parkeren, er honderdduizend fietsers voor je in de rij staan aan de bike-wash en de was-teiltjes (van beide voorzieningen maak ik trouwens nooit gebruik in HB) , is er nog een vééééél belangrijker zekerheid : Je krijgt er een prachtige tocht voor de wielen, waar het off-road gehalte gerust kan wedijveren met de Noordfranse tochten.
De tocht zelf - dè reden waarom we telkens naar Hertsberge komen - was weer dik in orde. Gestart rond 9 uur, op het moment dat de groep VIO-rijders verzamelde voor de lens van Superfan voor hun staatsieportret, eigenlijk nooit echt in de file gezeten en steeds vlot kunnen doorbollen. Prachtige tocht, schitterende organisatie !
Dank oe wil , Hertetrappers !!
De tocht zelf - dè reden waarom we telkens naar Hertsberge komen - was weer dik in orde. Gestart rond 9 uur, op het moment dat de groep VIO-rijders verzamelde voor de lens van Superfan voor hun staatsieportret, eigenlijk nooit echt in de file gezeten en steeds vlot kunnen doorbollen. Prachtige tocht, schitterende organisatie !
Dank oe wil , Hertetrappers !!
-
trekske8500
- Mountainbiker
Hertsberge 11/12/2010
Post by trekske8500 »
Bedankt Hertetrappers, bedankt 'bossen van Vlaanderen'! Een mooie tocht, met aangename boslucht. Dat het iets vettiger lag dan vorige jaren, deerde me niet. Een tocht om met stip te noteren voor volgend jaar.
In de komende weken nog enkele ritten met Houtlandse & Brugse bossen erin (Wingene, Veldegem, Varsenare, Jabbeke). Mijn geliefkoosde parcours! Echt genieten! De wekelijkse sleur vergeten!
In de komende weken nog enkele ritten met Houtlandse & Brugse bossen erin (Wingene, Veldegem, Varsenare, Jabbeke). Mijn geliefkoosde parcours! Echt genieten! De wekelijkse sleur vergeten!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Je hebt gelijk, maar ik kom wel van een uurtje autorijden ver hé, heb geen zin om al om 7 u te vertrekken thuis, is maar een hobby é.Tiry wrote:reactie op de parkeerplaats: vroeger door komen sta je lekker dicht en moet je niet ver gaanmeester biek wrote:Leuke rit gereden vandaag, prima parcours. 2500 deelnemers verdien je niet zomaar ! Enig nadeel was dat er rond half tien weinig of geen parkeerplaats te vinden was. Afspuit was ook druk, maar er waren genoeg slangen. Wasplaats is basic, maar proper en warm. Ook de aprés met hotdog en duvel aan 2 euro mocht er wezen.
Verre verplaatsing was het meer dan waard. Waar kan je in deze periode zoveel offroad rijden ?
Zal tot volgend jaar zijn.![]()
Trouwens, na de tocht de auto verplaatst omdat er al enkele lege plaatsen dichter waren (makkelijker voor de was en den aprés) en toen stonden we in 'pole position' net voor de inschrijving.
Belangrijkste is en blijft de rit, en die was goe, dus we klagen niet.
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
Flippen wrote:de organisatie was goed, goed uitgepijld, idd vrij veel off road voor in W-VL te zijn
jij bent ook niet rap tevreden.moeten ze dan gans het parcour gaan rakelen.en van die klojos trek mij al lang niets meer aan hoor.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Ja bij Foto Dejonckheere te Waregemmissie wrote:Kun je de foto's die genomen werden nu nog ergens terugvinden ?
Vermoedelijk niet online.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Dank voor de info!!! Weer iets bijgeleerd vandaag!Fritsie wrote:Falco,Falco Peregrinus wrote:Samen met Matthias genoten van deze toptocht! Proficiat Herders!![]()
![]()
Het zijn niet de Herders...maar de Hertetrappers die deze tocht organiseren. Van de mooie "Herdertocht" kunnen we binnen een vijftal maanden genieten.![]()