Laat het vriezen maar beginnen
Zo 12/12/2010 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schitterend toerke en verrassend goed bereidbaar buiten dat slagveld in die wei.
Jammer dat de tocht achteraf verpest werd door het lange aanschuiven aan de afspuitstand. Die haken waar ik mijn fiets op moest hangen waren blijkbaar ook nog eens uit gewoon blank ijzer. Met als gevolg 3 flinke diepe krassen op mijn nieuw fietske
Jammer dat de tocht achteraf verpest werd door het lange aanschuiven aan de afspuitstand. Die haken waar ik mijn fiets op moest hangen waren blijkbaar ook nog eens uit gewoon blank ijzer. Met als gevolg 3 flinke diepe krassen op mijn nieuw fietske
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
vriezen alleen oké..., dan rij ik ook maar bv die ijspiste van vorige week is er wel over
, voor mij persoonlijk te gevaarlijk om nog te mtb'en
laat de sneeuw dus maar achterwegen
( van motorijden is er dan ook geen sprake meer
)
laat de sneeuw dus maar achterwegen
( van motorijden is er dan ook geen sprake meer
-
Becky Bike
- Mountainbiker
Post by Becky Bike »
Heel mooie tocht en schitterende organisatie!
Seingevers op gevaarlijke oversteekplaatsen, full-automatische bikewash (geen file gezien, rond 10.45 uur) en prachtig parcours.
Het was mijn eerste deelname. Volgend jaar opnieuw!
Seingevers op gevaarlijke oversteekplaatsen, full-automatische bikewash (geen file gezien, rond 10.45 uur) en prachtig parcours.
Het was mijn eerste deelname. Volgend jaar opnieuw!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
viel mee ... heb deze gereden met Black Panthers. Geen probleem. Kwestie van de druk wat lager te zetten.copperhead wrote:juiste keuze gemaakt??Rubber Duck wrote:Welke bandjes zijn aan te raden? RR of NN?![]()
hier met verkeerde banden zou een hel geweest zijn
vond dat het er vandaag nog goed bij lag
wij zijn overal kunnen boven rijden behalve op de weide dat extra lusje met boomwortel dat bijna iedereen afsneed
dat witloofveld da bolde nog goed vond ik
de 48kmfgebold op 2u23 20.8 gem en gem hartslag van 155 en dacht 608 hm
ook de kasseien naar beneden gereden was ook een lastig stukje terug
wij zijn overal kunnen boven rijden behalve op de weide dat extra lusje met boomwortel dat bijna iedereen afsneed
dat witloofveld da bolde nog goed vond ik
de 48kmfgebold op 2u23 20.8 gem en gem hartslag van 155 en dacht 608 hm
ook de kasseien naar beneden gereden was ook een lastig stukje terug
- Crashtestdummy
- Mountainbiker
Post by Crashtestdummy »
Was van thuis uit ook naar Tervuren vertrokken om dan de 50km te rijden, maar na zo'n 35km van de toer ben ik dan maar terug naar huis gereden omdat ik last begon te krijgen van chainsuck. Ik wou mijn materiaal niet kapotrijden, maar het was toch spijtig want het was een mooi tochtje. Toen ik thuis was had ik zo'n 50 km op de teller dus het is toch een mooie training geweest 
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
Ik had achteraan een mountainking ( 2.0), vooraan NN, allebei redelijk "plat"Tabula Rasa wrote:viel mee ... heb deze gereden met Black Panthers. Geen probleem. Kwestie van de druk wat lager te zetten.copperhead wrote:juiste keuze gemaakt??Rubber Duck wrote:Welke bandjes zijn aan te raden? RR of NN?![]()
hier met verkeerde banden zou een hel geweest zijn
Achteraf bleek dit een redelijk risico, nogal veel stenen op sommige punten... paar keer de velg voelen "doordrukken" maar toch niet lek
overal voldoende grip