Zo 12/12/2010 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
champ 08 09
Mountainbiker

Post by champ 08 09 »

Heb er geen woorden voor. Het was de max. Een heel geslaagd weekend gehad. Gisteren Hertsberghe en vanvaag Zedelgem. Heb er van genoten =D> =D> =D> Mc Bride MTB Team
harrymekaktyou
Mountainbiker

Post by harrymekaktyou »

Zeer mooie rit,na gisteren de iets zwaardere rit in Hollebeke was het vandaag vlammen!
Fast Freddy kan ervan meepraten,zei in zichzelf?gaat hij nu echt NIE TRAGER rijden!
Ook enkele profwielrenners tegengekomen als voorberijding op volgend seizoen!
Kom zeker nog terug!
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

idd mooie tocht had zo het gevoel terug in Mol te zitten bos on bos uit :-D
1MIN puntje vond ik toch de bevoorrading(TIP!!!!) mss ne banaan of een stuk appelsien en 't is af en zovéél moeite is da nie gasten.
Timmerman
Mountainbiker

Post by Timmerman »

Gisteren Hertsberge, vandaag Zedelgem.

Hertsberge is al jaren de topper van dit weekend, maar ik vind dat Zedelgem daar best mee kan concurreren. Zeer mooi parcour, zeer hoog percentage offroad, leuke (gekende) kronkelbosjes, enorm stuk offroad privé (> 6km), perfecte bepijling, gemobiliseerde politie om ons over te steken, een super-afspuitplaats (nog maar zelden gezien), enz..
Enig minpunt was de bevoorrading; enkel suikerwafels, da's wel heel karig. Vraag dan desnoods 2,5 euro als inschrijving als het om budgettaire reden zo spartaans is.

Topritje hoor! =D>
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Mooie organisatie. De DVV trappers hebben er weer vele uren vrijwilligerswerk ingestoken.
Mooi en lang stuk privé bosje. 6 à 7 km aan een stuk in het rood fietsen deed me geen goed. Moest daarna recupereren tot aan de bevoorrading.Mooie en deftige afspuitlocatie.
Volgend jaar zijn we terug.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Niets nieuws onder de zon vind ik. Wel goede bepijling en chapeau voor de seingevers =D>
Ook bevoorrading vond ik maar schamel.
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

hier ook van dat zeer leuk parcour!!! met heel veel bos leuk om te rijden

maar hier wel tevreden met de bevoorrading er lag van alles, en zeker bananen !!!
waren wel héél vroeg van start gegaan tegen 8h al aan het biken en daardoor ook bij de eersten aan de pitstop !!
resultaat héél tevreden =D>
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Bedankt voor de tocht vandaag! Heb me super geamuseerd. Lang in de buurt gereden van een knappe, blonde jonge dame!! :drunk:
Parcours was goed, niet meer niet minder. Een wafeltje en een warme thee... Meer moet dat niet zijn voor mij. Soms lijken die bevoorrading bijna smoefelplaatsen... Bedankt en tot de volgende!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Vandaag op bezoek geweest bij Ronny & Conny en de andere DVV-mannen voor een ochtendwandelingetje rond Zedelgem

Groten Tetter had graag vroeg gestart. Wij dus op pad om 8.45 voor "de groten toer". Van de verwachtte meute Tetters stonden er dus 2 #-o [-o< #-o

Verkeerd afgesproken - ouderdomskwaaltjes (niet herzet na verjaardagsfeestje :drunk: ) - kreeg geen permissie waren de vergezochte uitvluchten

Tetteren ja.... #-o [-o<

Wij dus op pad met in ons gezelschap Luc Donckers (die het fietsplezier teruggevonden heeft) en zijne maat Christophe, een motorfreak die net de fiets ontdekt heeft. Respect manneke. Je reed vol overgave heel lang met ons mee =D> =D> =D>

Een tweede wagonnetje Tetters nam de start om 10.00 uur (Bien, Bloempje, Elise, Karel van Wijnedaele, Claeries en Sir Dand)

Het werd een heel mooie rit langs welliswaar gekende paden, maar het parcours was fantastisch aan elkaar gebreid. =D> =D>

Bravo Ronny. =D> =D>

Al heel veel in de streek gereden en nog maar zelden zo'n lange stook off-road onder de wielen gekregen. (de langste strook was ongeveer 8 km continue door bossen en wegels zonder 1 meter asfalt)

Aan de bevoorrading hadden wij nog keuze genoeg, al was het er heel druk.
Groep 2 (ongeveer een uur later) had inderdaad minder keuze.

Maar ja, we komen om te fietsen hé. Voor de lijn weet je wel...

Na de bevoorading reden we ons een beetje vast in de drukte.
Toen een VERSLUYS-vliegmachientje voorbijvloog, konden Groten Tetter en De Radigues (die bij ons aansloot op de bevoorrading) hun koersbloed niet meer tegenhouden en was het hek van de dam. #-o #-o

Ben nog altijd een maatje te klein voor het grote geweld, en parkeer nog na een km of 40, maar heb toch genoten van een ritje "up-tempo"

Na de rit zoals vanouds in de watten gelegd geweest door Conny :bounce: :bounce: en weer veel te lang blijven na-kaarten met de Tetters.

Mijne zondag kon weeral niet meer stuk.

Thx mannen.

Naaste jare were?
Vaneigens.... =D> =D> =D>
Last edited by Gigi (Tetters Torhout) on Mon 13 Dec 2010 21:14, edited 1 time in total.
MLamote
Mountainbiker

Post by MLamote »

Ik ben vandaag ook gestart in Zedelgem. Dit is mijn laatste TT van 2010 (Moet volgende week onder het mes)...

Ik vond het een mooie TT. Mooi parcours, mooie technische stukken,...

Wij waren bij de vroege starters (8.45 uur) en toen wij aankwamen op de bevoorrading zagen we de laatste bananen aan onze neus voorbij gaan. Dat vond ik wel wat jammer.

Al bij al een aangename ervaring.
Post Reply