Zo 12/12/2010 Kalken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
wildebeest
- Mountainbiker
Post by wildebeest »
beter meegevallen dan verwacht, blij dat ik toch vertrokken ben vanmorgen. bevoorrading kwam wel beetje vroeg 16km, tenzij ik een tweede zou gemist hebben op de 45km?
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Post by Offroadbiker »
Bij het aanschouwen van enkele raspaardjes die in de bewaakte fietsparking stonden waren enkele uitgerust met een Polar fietscomputertje ook eentje met een GPS Garmin Edge .Mocht deze biker dit lezen zou ik graag de track van een van onze tochten willen overzien ,om even te kunnen overlopen waar we nog ergens dat beetje meer kunnen invoegen of aanpassen aan onze tocht. Goed kan altijd verbeterd worden .Ook mijn dank aan alle bikers die onze tocht weten te waarderen 
toertocht kalken
Deze morgen de 45 kilometer gereden. Mooie tocht, paar technische stukken en een paar zware stukken maar verder was het eigenlijk best te doen. Pluim ook voor de uitstekende douches.
Eén opmerking misschien: paar keer misreden en ik was heus de enige niet. 't Kan natuurlijk aan mij liggen, maar naar mijn idee hadden sommige pijltjes wel iets duidelijker zichtbaar mogen zijn.
Maar we gaan niet zeuren. Bij leven en welzijn zijn we er volgend jaar opnieuw bij!
Eén opmerking misschien: paar keer misreden en ik was heus de enige niet. 't Kan natuurlijk aan mij liggen, maar naar mijn idee hadden sommige pijltjes wel iets duidelijker zichtbaar mogen zijn.
Maar we gaan niet zeuren. Bij leven en welzijn zijn we er volgend jaar opnieuw bij!
was inderdaad een leuk ritje.
alleen de aanduidingen aan de splitsing kan m.i. beter : er staat wel een bordje op voorhand, maar waar je naar toe moet zie je pas op de splitsing en dat is dan nog vrij klein aangeduid : beter dat bord ook op voorhand zetten of de afstanden duidelijker zichtbaar maken
en dan nog een opmerking van een andere aard : welke idioten
slagen er in om hun leeg blikje van Aquarius 100 meter voorbij de bevoorradingspost op een haag achter te laten
- niet goed voor de reputatie van het mtb-en
alleen de aanduidingen aan de splitsing kan m.i. beter : er staat wel een bordje op voorhand, maar waar je naar toe moet zie je pas op de splitsing en dat is dan nog vrij klein aangeduid : beter dat bord ook op voorhand zetten of de afstanden duidelijker zichtbaar maken
en dan nog een opmerking van een andere aard : welke idioten
Heel schoon ritje
Geen problemen en het weer zat goed mee...
Lekkere warme dousches en boterham!
Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken;
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... ag12122010
Groetjes en nog veel fietsplezier.
Geen problemen en het weer zat goed mee...
Lekkere warme dousches en boterham!
Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken;
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... ag12122010
Groetjes en nog veel fietsplezier.