Schoon toerke, niet overdreven zwaar maar toch gezweet! Niks op aan te merken. Had wat schrik dat het nogal vettig ging zijn maar viel heel goed mee!
Misschien wel aan de mensen van't fritkot melden dat 4 euro voor nen hamburger met een spons rond nogal veel is. Moest het nu een echte pistolet geweest zijn dan zou ik er geen probleem mee gehad hebben.
Zo 12/12/2010 Averbode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
-
Drinoow
- Mountainbiker
- Location: Trek Topfuel 9.9 SSL, Madone 6.9SSL, Lynksey pro 29
In deze post kan ik me perfect vinden. Dit is nu de derde tocht die ik in korte tijd heb gereden in op Averboodse bodem en deze was veruit de minste. Zeker niet kwestie van organisatie en bevoorrading. De bevoorrading was al één van de betere die ik mogen aanschouwen heb, zeker omdat ik nogal vrij laat vertrokken ben. En ik had het vermoeden dat alles nog rijkelijk aanwezig was. Het parcours zelf, was naar mijn gevoel vele leuker te maken, een paar singletracks en molshopen in de buurt niet aangedaan. Jammer! Meer rechte weg dan anders en natuurlijk de Demer weer.Organisatorisch vond ik alles perfect in orde. Bepijling was zeer goed, bevoorrading was heel dik in orde met lekkere soep. En de jenever na de tocht heeft goed gesmaakt
De tocht zelf vond ik persoonlijk wat minder....
Ik vind dat je veel meer uit Averbode kan halen dan wat we nu voorgeschoteld kregen.
De tocht van Scherpenheuvel 2 weken geleden maakte beter gebruik van de averboodse bossen...
Er werden gewoon teveel mooie stukken links gelaten.
Ik heb me goed geamuseerd...
Helemaal opgebrand dat wel. Het was wat te lang geleden vrees ik dat ik nog eens een tweewieler van dichtbij gezien had
, en bij de laatste paar heuveltjes kwam kramp me gezellig overmeesteren
.
Nooit geweten dat je op 4 spieren tegelijk kramp kon krijgen
, en dat maakt het moeilijk om een positie te kiezen die goed verdragen wordt door alle vier. Even gedacht om me te laten ophalen
, maar op 5 km van het einde laat men zich niet kennen natuurlijk...
Ik vond het een leuk parcours, op het stuk langs het water na: dit bleef maar komen zonder afwisseling... slaapverwekkend...
De bevoorrading was inderdaad goed: Ik was al niet zo vroeg vertrokken, maar er was nog voorraad genoeg voor mij en die 100 man die ze achter mij nog verwachtten.
Helemaal opgebrand dat wel. Het was wat te lang geleden vrees ik dat ik nog eens een tweewieler van dichtbij gezien had
Nooit geweten dat je op 4 spieren tegelijk kramp kon krijgen
Ik vond het een leuk parcours, op het stuk langs het water na: dit bleef maar komen zonder afwisseling... slaapverwekkend...
De bevoorrading was inderdaad goed: Ik was al niet zo vroeg vertrokken, maar er was nog voorraad genoeg voor mij en die 100 man die ze achter mij nog verwachtten.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
+1 2de deel was gewoon saaiDrinoow wrote:In deze post kan ik me perfect vinden. Dit is nu de derde tocht die ik in korte tijd heb gereden in op Averboodse bodem en deze was veruit de minste. Zeker niet kwestie van organisatie en bevoorrading. De bevoorrading was al één van de betere die ik mogen aanschouwen heb, zeker omdat ik nogal vrij laat vertrokken ben. En ik had het vermoeden dat alles nog rijkelijk aanwezig was. Het parcours zelf, was naar mijn gevoel vele leuker te maken, een paar singletracks en molshopen in de buurt niet aangedaan. Jammer! Meer rechte weg dan anders en natuurlijk de Demer weer.Organisatorisch vond ik alles perfect in orde. Bepijling was zeer goed, bevoorrading was heel dik in orde met lekkere soep. En de jenever na de tocht heeft goed gesmaakt
De tocht zelf vond ik persoonlijk wat minder....
Ik vind dat je veel meer uit Averbode kan halen dan wat we nu voorgeschoteld kregen.
De tocht van Scherpenheuvel 2 weken geleden maakte beter gebruik van de averboodse bossen...
Er werden gewoon teveel mooie stukken links gelaten.
-
rubenv
- Mountainbiker
Vond de organisatie heel goed, red bull- flesjes aa drink- en na de tocht een frit en een jeneverke. Bepijling was ook zeer goed. Maar vond de tocht na de pauze ook wel saai. Behalve het laatste stuk. En vraag me ook af of het stuk langst de demer er niet uit kan. Vond ik in scherpenheuvel ook het hardse tegenvallen.
Lijkt mij thans veel bos te zijn aan die kanten. Maar de tochten hier in de buurt zijn dikwijls met minder wegen. Hier in Zonhoven is dat misschien wel normaal
Volgende week zaterdag weer aan deze kanten. In Diest. En zondag thuis vlakbij in Genk
Lijkt mij thans veel bos te zijn aan die kanten. Maar de tochten hier in de buurt zijn dikwijls met minder wegen. Hier in Zonhoven is dat misschien wel normaal
Volgende week zaterdag weer aan deze kanten. In Diest. En zondag thuis vlakbij in Genk
- mtb looise
- Mountainbiker
Post by mtb looise »
zo als vele al gezegd hebben is er merr uit te halen in averbode
maar was tog een leuke rit:)
goede bevoorrading, bepijling en parking
en een jeneverke na de rit kan er altijd bij
proficiat aan de organisatie
ps waar kome de foto's?
maar was tog een leuke rit:)
goede bevoorrading, bepijling en parking
en een jeneverke na de rit kan er altijd bij