flaming_jakke wrote:KrisW wrote:Ik zal er ook zijn om 8u30![]()
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
amai, ik ben nijg kontent ze dat ik den 55km gedaan heb ze, en ook dat het gedaan was
met de 55km, pffff de laatste 10 amai het werd nijg zwaar voor mij ze, en vooral van in het begin zwaar benen had ik ze
maar allee vooral we waren met een schoone ploeg he , das ne keer fun ze, ik hoop dat het nog eens gebeurt he 
- TimDC
- Mountainbiker
Het was vandaag echt wel fun, eindelijk eens niet constant baan zoals andere jaren, ze hebben deze keer echt hun best gedaan. Het lag natuurlijk ook wel zeer zwaar, en het was tof dat er zoveel volk was. Als het niet sneeuwt tot volgende week!blade wrote:amai, ik ben nijg kontent ze dat ik den 55km gedaan heb ze, en ook dat het gedaan wasmet de 55km, pffff de laatste 10 amai het werd nijg zwaar voor mij ze, en vooral van in het begin zwaar benen had ik ze
maar allee vooral we waren met een schoone ploeg he , das ne keer fun ze, ik hoop dat het nog eens gebeurt he
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik heb de laatste 10 km toch serieus afgezien, 't vat was af ineens, de laatste paar km's samen met de Sven gereden en wat stukken overgeslagen
Toch nog 53 km gedaan en dan rap naar huis gefietst want ik kreeg het rap koud.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ja was eens leuk ... goed gelachen !blade wrote:amai, ik ben nijg kontent ze dat ik den 55km gedaan heb ze, en ook dat het gedaan wasmet de 55km, pffff de laatste 10 amai het werd nijg zwaar voor mij ze, en vooral van in het begin zwaar benen had ik ze
Parcours was zelfde van ander jaren maar deze keer toch met een fun-stukje aan de scouts
Volgende week nog van da
Yep enkele keren goe gelachenflaming_jakke wrote:Ja was eens leuk ... goed gelachen !blade wrote:amai, ik ben nijg kontent ze dat ik den 55km gedaan heb ze, en ook dat het gedaan wasmet de 55km, pffff de laatste 10 amai het werd nijg zwaar voor mij ze, en vooral van in het begin zwaar benen had ik ze
Parcours was zelfde van ander jaren maar deze keer toch met een fun-stukje aan de scoutsDergelijke extra's maken het toch zeker aangenamer ! Behoorlijk zwaar maar al bij al vlot uitgereden.
Volgende week nog van da
Er waren enkele zware stukken bij, toch overal goe doorgeraakt.
T'was weer een leuke tocht.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Overmere is ook voor Music For Life (link) en Waasmunster is zatermiddag (13-15u), dus eventueel kunnen beide gereden worden