Zo 12/12/2010 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

Zéér mooie tocht =D>

eindelijk nog eens modder, een verademing na alle ijstoestanden #-o
heb op safe gespeeld en de 40 genomen, was bij aankomst nog redelijk fris en heb dus maar mijn vervoer tegemoet gereden. uiteindelijk 50 km op de teller en de plezantste zondag in weken beleefd =P~

enige "minpuntje": er waren stukje zonder modder [-X , de modderige stukken lagen me vandaag net goed :^o

hopelijk tot volgend jaar =P~
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Reaper wrote:Het was op sommige plaatsen (lood)zwaar, man man man de laatste splitsing toch de 40 genomen ipv de 50. De benen waren even nr de kl*ten van te baggeren in het stuk veld net ervoor.

En ja de afspuitstand.... #-o , da hebben we dit jaar ook maar thuis gedaan.
Dat stukje na die laatste splitsing was de hel. Als je nog wat macht in de benen hebt, kan je daar normaal gezien doorperen. Helaas, twas puffen vandaag. Je hebt dus een goede keuze gemaakt.
Captain Slow
Mountainbiker

Post by Captain Slow »

Wegens tijdsgebrek 30 gedaan. Veel modder, maar met NN zeer goed te doen, maar uiteraard wel zwaar door die paar hellende baggerstroken.

Mooie tocht, kom volgend jaar terug voor 10 of 20 km extra.
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

De 40 km gedaan en heb de indruk dat er 35 bergop waren...
Bijna overal zonder problemen doorgeraakt, met het nodige beenvermogen.

De afspuitstand hebben we wel rechts laten liggen

Proficiat aan de organisatie!

IEDEREEN VOLGENDE WEEK WELKOM IN LENNIK!
johand
Mountainbiker

Post by johand »

Om mijn nieuwe aanwinst effe te controleren... hoeveel hoogtemeters hebben julle geregistreerd met een edge 705/800 op de 50km tocht?
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Dacht voor de 50 te gaan , maar dan toch maar voor de 40 gekozen. Iets te veel baggeren voor mij, vooral op die veldwegen. En mijn MTB deed serieus raar op sommige momenten . Op en af naar Rotselaar toch een 82km in de benen.
Proficiat aan de organisatie =D>
Last edited by The Doctor 46 on Sun 12 Dec 2010 17:28, edited 1 time in total.
La Machine De Guerre
Mountainbiker

de baggerboten...

Post by La Machine De Guerre »

Lang geleden dat ik nog eens zoveel lol op m'n fiets had,prachtig parcour en het weer stond aan onze kant!
42Km op de teller van het voorwiel,en had er een op het achterwiel gestaan dan kwamen we waarschijnlijk tegen de 60Km uit ;-)

Toch was alles "goed" bereidbaar met uitzondering van het laatste stukje van de "witloofweide" en het heuveltje aan de afspuitstand...

Inderdaad,een dik kwartier staan aanschuiven maar daarna wél de service gekregen van een volautomatische fietswash =D>

Een lekkere warme douche (soms zonder licht) later konden we genieten van een lekkere hamburger (jawel,verse broodjes potverdikke!!!) en een ice-tea om de noodzakelijke suikers terug aan te vullen.

Tel daar de seingevers bij op de gevaarlijke punten,en je kan gerust zeggen dat deze rit een goeie organisatie achter zich heeft.

Alleen die sportdrank bij de bevoorrading #-o liever een beetje cola,al komt ze van bij den Aldi :-D

De mannen uit Lede komen volgend jaar zeker terug!

PS hoeveel deelnemers? denk dat je zeker aan duizend man kwam
minartdim
Mountainbiker

Post by minartdim »

Dik in orde de TT vandaag en over de witloof-velden kan ik meegeven dat ze goed lagen, ben daar in kramp geschoten en zeker 5 min blijven liggen tot velen hun leedvermaak en ook de mijne :-)

Volgend jaar kom ik zeker terug :-)
Ghastly
Mountainbiker

Re: de baggerboten...

Post by Ghastly »

La Machine De Guerre wrote:Toch was alles "goed" bereidbaar met uitzondering van het laatste stukje van de "witloofweide" en het heuveltje aan de afspuitstand...
alle alle, da was nu toch geen probleem da laatste stukske! ;-)

ik heb me ook goed geamuseerd vandaag, regelmatig wel wat file moeten doen, maar daarmee had ik op't einde nog wat over! Ik heb een splitsing gemist net na de bevoorrading en dan die kasseistrook ook naar beneden gevlamd, terwijl het rechts was, dus ik heb er 56...

Plezant natuurlijk als er je iemand passeert (terwijl ik aan't wachten was op mijn "kleine" maten) die "29'ers boven he jong!" roept! Natuurlijk dadde!! ;-) nergens moeten afstappen, behalve op die ene lus waar "zwaar maar mooi" stond, voor de rest geen enkel probleem!
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

Rubber Duck wrote:Welke bandjes zijn aan te raden? RR of NN?
juiste keuze gemaakt?? :bounce:

hier met verkeerde banden zou een hel geweest zijn
Post Reply