Zo 12/12/2010 Budel (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Geoffe
Mountainbiker

Zo 12/12/2010 Budel (NL)

Post by Geoffe »

Net over de grens en aan het topic van vorig jaar te merken precies wel de moeite?
Gaan er nog Belgen ginds rijden [-o<
Steven
Mountainbiker

Post by Steven »

Net als vorige week (tt Stramproy) weer een tocht door mijn geboortestreek, dus ik zal proberen er te zijn. Op een paar km van mijn ouderlijk huis zal ik de route oppikken bij de Geuzendijk. Deze tocht is best leuk en doet een ronde door de dorpen van de gemeente Cranendonck. Met name de singletracks door de Achelse Kluis en De Vloeten zijn zeker de moeite waard. Hopelijk worden net als enige jaren geleden weer eens de singletracks van de Panhugterheide (Maarheezer trimbos) aangedaan, want dat is al enige jaren geleden. Ik heb er in ieder geval zin in.
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Ik ga ook proberen op tijd daar te geraken. Zaterdagavond eerst een feestje dus het zal we niet helemaal meevallen s`morgens. Vorig jaar was het alleszinds bevallen. Schoon toerke, goede randvoorwaarden en een Budels biertje op de koop toe. Tot zondag. :drunk:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

start is aan de sporthal achter de brandweer zeker?
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

ook aanwezig. :-)
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

pracht van een rit! en verdomd lekker soep :P
Steven
Mountainbiker

Post by Steven »

Zoals ieder jaar weer een goede georganiseerde tocht met een aantal hele mooie stukken singletrack. Dit jaar kende de route ook een extra lus van 10 km over de heide tussen Gastel en de Berg. Leuk om extra kilometers te maken, maar een stuk minder leuk dan de rest van de tocht.
Soorce
Mountainbiker

Post by Soorce »

Vond 't ook een top tocht, met z'n vele singletracks, was wat mij betreft boven verwachting. Ook had ik verwacht dat 't veel meer een blubber bende zou zijn, maar dat viel 100% mee.

Niet te druk, goede prima verzorging (o.a. erwten soep, sponsor drank na); goed geregeld!

had de 40 km gereden, waarvoor de pauzeplaats wel wat later kwam dan verwacht.
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Was weer een leuke goed verzorgde tocht. Deze keer in tegengestelde richting t.o.v. vorig jaar. Met de fiets vanuit Weert er naar toe en de 50km tocht gereden. Toch weer goed voor ruim 75km. Af en toe een blubber strookje maar al met al viel het met de modder mee.
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Vandaag ook afgezakt naar Budel. Verdomd mooi tochtje, super uitgezet met peilen en zaagsel en goede oversteek. Enig minpuntje was de rustpost, die goed gevuld was maar veel te laat in het parcour lag. Pas na ruim 32 kilometer. Ik had een straffe gangmaker en ik wist na 25 kilometer van voren al niet meer dat ik van achter nog leefde, en toen was het nog ver tot de pauze. Voor de rest niet te klagen, volgend jaar gewoon weer.
Post Reply