ueeh. bontrager maakt wel degelijk goei banden!
degene die ik heb bolt veel lichter als mijn racing ralph, is lichter in gewicht en vooral veel luchtdichter voor tubeless!
en er rijden berhoorlijk wat profs mee!
heel het subaru-garyfisher team rijd met bontrager en ook trek world racing team rijd er mee! enkel op het wk wouden de fluckinger is anders doen met als resultaat dat hij zijn dugast tuub stuk rijdt!
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
van mij moet je er ook niet met rijden hoor!
maar ik gebruik enkel nog bontrager en specialized bandjes voor de wedstrijden! voor 29ers in gewicht niet te kloppen, rolweerstand en grip zijn heel goed.
en ik denk dat die bandjes ook al wel redelijk gepresteerd hebben!
willow koerber is dit jaar 2e geworden in de world cup en 3e op het wk en
mattias fluckinger heeft de world cup gewonnen bij de beloften!
maar ik gebruik enkel nog bontrager en specialized bandjes voor de wedstrijden! voor 29ers in gewicht niet te kloppen, rolweerstand en grip zijn heel goed.
en ik denk dat die bandjes ook al wel redelijk gepresteerd hebben!
willow koerber is dit jaar 2e geworden in de world cup en 3e op het wk en
mattias fluckinger heeft de world cup gewonnen bij de beloften!
Dit zal dan wel weer zo'n typisch antwoord zijn "van horen zeggen".Dr.Gonzo wrote:De eerste goede Bontrager band moet nog gemaakt worden.fillebiker wrote:waarom geen bontrager?Dr.Gonzo wrote:Bontragers zou ik niet mee starten op e LCMT.
hoe kan je ze afraden als je het profiel niet weet?
Bizar dat Trek dat niet doorheeft, hun wedstrijdrijders rijden er zelfs niet mee.
Deels akkoord hoor, Bontrager heeft een heel resem middelmatige banden. Doch hun Mud-X bijvoorbeeld is 1 van de beste modderbanden. Eigen ervaring + zoek de reakties online ook maar eens op. Band nog ontworpen door Bontrager hemzelve.
Maar ja, die fashion police he. Het is uiteraard totaaaaaaal niet in om met Bontrager te gaan rondrijden.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Fashio Police daar ben ik zeker niet bij, ben de eerste om tegendraads te gaan doen.
Maar kom, I rest my case.
Wat die modderband van Bontrager betreft die Mud-X :

Eén van de twee is de mud-x , de andere is een Schwalbe Dirty Dan.
Whats the difference ?
Modderbanden lijken vaak op elkaar, de Medusa lijkt er trouwens ook op.
Een modderband zegt weinig over een merknaam vind ik, beter naar de allrounders refereren als je een volledig gamma wil beoordelen.

Whats the difference ?
Een modderband zegt weinig over een merknaam vind ik, beter naar de allrounders refereren als je een volledig gamma wil beoordelen.
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
de mud-x was er al jaren voor de dirty dan.Dr.Gonzo wrote:Fashio Police daar ben ik zeker niet bij, ben de eerste om tegendraads te gaan doen.
Whats the difference ?
de alround revolt, xdx, xr2, jones xr keuze genoeg.
maarja das eige keuze he.
- stevicwonder
- Mountainbiker
Post by stevicwonder »
zomer vredestein sc of kb
winter vredestein bp extreme
ik moet zeggen bij mij de beste band die er bestaat
ik vindt de extreme bp zelfs meer grip beiden bij extreme modder terrein dan een nn of roro
winter vredestein bp extreme
ik moet zeggen bij mij de beste band die er bestaat
ik vindt de extreme bp zelfs meer grip beiden bij extreme modder terrein dan een nn of roro
-
The Doctor 46
- Mountainbiker