Zo 12/12/2010 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Welke bandjes zijn aan te raden? RR of NN?
Bibber
Mountainbiker
Location: GT Xizang 9R , Kona Honzo DL/AL , Santa Cruz Chameleon C

Post by Bibber »

Ronde met noppen !
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Rubber Duck wrote:Welke bandjes zijn aan te raden? RR of NN?
Ik ben zelf een diehard NN-fan, nergens een probleem gehad om boven te komen, overal voldoende grip.
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Deze tocht staat al enkele jaren vast op het programma. Ik kijk er naar uit. Tot morgen.
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

De vier stieweg bikers komen ook afgezakt naar Tervuren :wink:
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Voervallei Voske wrote:Voilà , het parcours is afgepijld en we kunnen zeggen dat het er goed berijdbaar bijlag. Mogelijk komen er vanavond nog foto's van het parcours vandaag op de website. Voor de rest is alles in stelling gebracht om er morgen voor jullie een onbezorgde mtb-dag van te maken. Wij zijn er klaar voor.

Groeten,

Voervallei Vossem
Prachtig zo'n feedback , ik ben zeker van de party
=D>
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Ik kon er niet bijzijn, maar als iemand een .gpx heeft van de 50 km, dan kijk ik daar wel naar uit!

Het zal ongetwijfeld dik in orde geweest zijn ... snif :cry: :cry: :cry:
wakke.
Mountainbiker

Post by wakke. »

twas weeral de moeite dit jaar.Maar naar mijn goesting toch iets teveel baggeren.Natuurlijk kan de organisatie daar niets aan doen, dikke proficiat en tot volgend jaar. =D> =D>

ps:mischien wel is beginnen denken aan een andere afspuitstand. de wachtrij word elk jaar erger.
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

50 km gedaan. Had er 55 op den teller, want 1 keer serieus mis gereden tijdens een afdaling in de buurt van Overijse. De pijlen die rechts omhoog wezen waren schaars. Dus niet gezien.

Verder vond ik het een prima tochtje. Zwaar, maar plezant. Baggergehalte viel al bij al nog mee. Goed dan er geen regen bovenop kwam, want dan zouden de remblokjes smelten als sneeuw voor de zon.

Drie keer gevallen/gegleden. Telkens in afdalingen bij het springen van voor naar voor. Tja, dat hoort erbij.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Dikke profi voor de mannen van Vossem!!! =D> =D>

Het was op sommige plaatsen (lood)zwaar, man man man de laatste splitsing toch de 40 genomen ipv de 50. De benen waren even nr de kl*ten van te baggeren in het stuk veld net ervoor.

En ja de afspuitstand.... #-o , da hebben we dit jaar ook maar thuis gedaan.

Zeker en vast tot volgend jaar.

Gtjes
Post Reply