Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

:P
Last edited by pifte on Sun 12 Dec 2010 01:34, edited 2 times in total.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Ook mijn comeback gemaakt in Hertsberge , onderweg een vechtend koppel uit mekaar gehaald :^o en verder gereden met de echtgenoot aan een mooi comebacktempo.
Op een gegeven moment zelfs Sliekse en Nonkel ingehaald :^o die 30min eerder waren gestart , we hebben ze dan maar laten gaan om ze de 3de ronde in te halen ,stonden ze wel niet aan de afspuitstand. Die jonge gasten toch. :-D

Merci Lilly Allen :wink: en co , een ritje dat iedere jaar op mijn programma staat , zelfs in tijden van schaarste.
Proficiat aan de parcoursbouwer om hier en daar nog nieuwe stroken te vinden !!
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

pifte wrote: Jong ...niet zo defensief...of kwetst de waarheid !!

En voila z zijn daar weer he met die boetes.......
Vb Wat jij een futiliteiten noemt zijn bv Als mijn vrouw met de fiets van werk komt wordt ze al meerdere malen lastig gevallen door illegalen die slapen in bosje te Oostende ( en er zijn er genoeg ze zijn niet moeilijk te vinden ) en ze is niet de einge...... er worden daar mensen in elkaar geslagen....
Wat doet de politie NIKS..... ze zeggen we staan machteloos.
Sturen combi , rijden beetje rond en laten begaan.
Maar inboorlingen zoals wij worden beboet voor tussen paar bomen te rijden .....
En kan hier nog veel van die voorbeelden aanhalen.
Dus doe jullie werk ...hou de straat veilig Dat onze vrouwen kunnen ongestoord op straat lopen !!!! Dat is de hoofdtaak van politie !!!!!
Begin eens om bij jezelf om je aan de regels te houden; dit is het topic van Hertsberge en jouw betoog is helemaal off topic.

Terzake dus: kan eigenlijk weinig toevoegen aan de commentaren. Parcours lag er super bij: niet te modderig maar hier en dar toch mooie uitdagingen. Afpijling + bevoorrading waren perfect. Was alweer een paar jaar geleden dat ik deze had gereden maar het was de moeite. Met de fiets uit Gent had ik 120+ op de teller + een super gevoel. Net Nys nog zien winnen; spijtig voor Niels
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

alles is al gezegt mooi toerke stops in orde =D> =D> apre was gelijk altijd te kort enige minpunt vond ik fiets af spuiten met uw voeten in het water staan ze waren droog tot dan [-X maar ik kom zeker terug want het is een van de beste platte omlopen :-D
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

slik20 wrote:de reactie van superfan loog er niet om : je bent niet eens vuil
K'ben nie zeker dat ik dan de juiste rit gereden heb :lol: :lol:

Mooie rit , had wel meer toestanden als in de laatste Km verwacht , maar gene vrees k'heb mij gejeund.
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

ook gereden en deze staat toch al een tijdje aangeduid.

ik rijd zelden toertochten in de winter maar deze mag er zeker bij :)

het was eens een leuke afwisseling van al het zand van de voorbije strandraces en de voorbereiding erop :)
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

kriskris wrote:weet er iemand de juiste afstand(volgens gps) van de 48Km?
44,5 km volgens Garmin
JustForFun
Mountainbiker

Schitterend

Post by JustForFun »

Vandaag opnieuw van de partij in Hertsberge net zoals de voorbije jaren. Deze TT staat telkens met rood in mijn agenda aangestreept als niet te missen. Schitterend parcours (volgens mij zeker 90% off road), goede bepijling en goede bevoorrading. Geen geploeter in de modder maar af en toe lekker vettig.

De Bossen van Vlaanderen is wat mij betreft de absolute topper van het winterseizoen.

Ik kijk al uit naar volgend jaar.
Last edited by JustForFun on Sat 11 Dec 2010 19:39, edited 1 time in total.
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

leuke afwisseling na het modder-ploeteren van de afgelopen weken in het brabantse. Morgen in Tervuren zal terug wat anders zijn (modder...) :-)
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

vandaag ook naar daar getrokken uit het verre oost -vl.
een uur in de wagen en ik moet het zeggen het heeft me geen minuut gespeten.er is maar een woord voor de organisatie:het was af op enkele puntjes na .maar daar gaan we niet over zagen zeker.als je ziet wat je voor de wielen krijgt zeg ik maar een woord. het spijt me dat ik daar niet in de buurt woon.hopelijk doen ze ook een zomerrit en die wat dan langer is dan kom ik zeker ook af.
Post Reply