Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Terug thuis na een voormiddagske mountainbike in Herstberge samen met Filip. Ikzelf had eigenlijk een offday maar dat ligt bij mezelf. De 32km gereden
Het parcours lag er zeer goed bij. Alle bossen uit de streek werden terug aangedaan Doseren is wel aan te raden want weinig recuperatie stroken.
Je zag om 8h reeds dat er een massa volk op de afspraak was.
Bepijling dik in orde en de lintjes (van telenet) maken alles nog een stuk duidelijker. Bij aankomst nog heel rustig, dus geen probleem aan de afspuitstand en de wasplaats was heel mooie "aangekleed". :wink: :roll: :-D [-o< [-o<

Superfan en co alles was terug dik in orde. 'k Wist dat dit zo zou zijn. Bedank voor de Telenet drinkbus. Juist gepast want m'n ouden was versleten.

Hertsberge tot zaterdag 10december 2011 (tot zaterdag 22 januari in Moerkerke 8) )

Groeten

geertje :wink:
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Voor mij ook een geslaagde rit gewest. Wel afgezien tegen het einde toe. nu snel de douche in en dan de zetel in om te kijken naar de GVA in Essen.
Morgen op naar de rit in Zilleghem.
Hopelijk ligt die er even goed berijdbaar bij als vandaag
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

:P
Last edited by pifte on Sun 12 Dec 2010 01:35, edited 1 time in total.
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Ook terug van een leuke morgen in Herstberge,eerst wat gebabbeld met Traxer en kennis gemaakt met Superfan en dan samen met mijn copains vertrokken voor de 45 maar na 33 km afgehaakt,conditie is nog niet in orde #-o #-o na 1 maand niks doen . Daarna fietsje gewassen en laten graveren door onze vrienden :lol: intussen nog eens gigi gegroet. Hertsberge het was dik in orde =D> =D> en tot volgend jaar.
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

Vanmorgen ook 48km. door de bossen gaan rijden. (mijn eerste keer in Hertsberge)

Zeer mooie tocht, perfekte bepeiling, parkoer overal zeer goed berijdbaar. Ik kan geen minpunten bedenken.

Alleen toen we in Beernem het zottekot moesten passeren vreesden we echt dat er ergens een paar gasten in witte stofjas gingen uit komen gesprongen om ons in een dwangbuis te duwen en met ne grote stempel 'ZOT' op ons voorhoofd te zetten... :lol:

Ik vond het best zwaar, maar dat ligt misschien wel aan mijn verkoudheid en het te veel aan pilskes dat ik gisteren gedronken heb. #-o

Last edited by urbambo on Sun 12 Dec 2010 01:17, edited 1 time in total.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Omstreeks 8u45 gestart. Heerlijk fietsweerke in vergelijking met wat we de afgelopen weken gehad hebben. Aan een gezapig tempo gestart met de buurman en z'n copain. Alles lag er heeeeel goed bij. Beetje aanschuiven aan de eerste bevoorrading maar dat namen we er met plezier bij. Hierna het hendeltje een beetje meer opengedraaid ... helaas van korte duur. Een voorganger ging plots nogal redelijk diep in de remmen, ik dus ook maar net in een put met mijn voorwiel. Klein saltooke gemaakt en helaas weer kosten aan den velo :evil:
Probleem tijdelijk kunnen verhelpen waardoor deze prachtige rit toch nog kunnen afwerken.
Alles dik in orde, staat alvast terug in mijnen agenda voor volgend jaar.
=D> =D> =D>
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

pifte wrote:
Moto2 wrote:
i-Mac wrote:
Denken jullie nu echt dat we iets verdienen aan die boetes?
Of dat we een quota opgelegd krijgen.?
Amaai simpelaars. :lol: [-X

zo wel de' serieuze dingen ' dingen aanpakken en de futaliteiten futiliteiten worden evengoed geschreven.

Voor de ene is een serieuze overtreding natuurlijk maar een futiliteit.
Als je zelf verbaliseert wordt, is het een futiliteit en als je niet verbaliseert wordt en een fout ziet van een ander zijn het ineens serieuze dingen?.

Moest elk voor zijn eigen niks verkeerds doen zouden alle problemen de wereld uit zijn.

Als ik zelf een boete krijg voor een futiliteit 57 rijden in plaats van 50, en daarvoor 50euro moet betalen, vind ik dat ook erg, maar daar zaag ik niet over. Ik was verkeerd en zal gewoon betalen in plaats van daarover te mekkeren.
Als je niks verkeerd doet, krijg je geen boete.
Of is dat te simpel voor je.
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

deze morgen de 38 gereden met mijn 2 andere amigo's ,en inderdaad hele mooie rit, prachtig parcour, uitpijling dik in orde ,de bevoorrading heel goed.
noemt niet voor niets "de bossen van vlaanderen".ne dikke proficiat aan heel de organisatie. =D> =D> =D> =D> .
en zeker tot de volgende in hertsberge.

de 3 amigo's
wtc lovendegem
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Rond 11 uur begonnen aan de 38km.
Viel heel goe mee na 3 maanden geen TT te hebben gereden.
Schoon parkoerke, veel offroad zoals beloofd.
Niks op aan te merken.
kriskris
Mountainbiker

Post by kriskris »

weet er iemand de juiste afstand(volgens gps) van de 48Km?
Post Reply