Zo 12/12/2010 Zarren / Kortemark
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- amateur-biker
- Mountainbiker
Re: Zo 12/12/2010 Zarren / Kortemark
Post by amateur-biker »
kweet nie, maar 'k denk dank ik al dienen nieuwe Scatto in mijn bezit hebLichterveldenaere wrote:Mooi initiatief. Ik wil niet echt moeilijk doen, maar hoe kan je via de inschrijfkaarten verloten, als meer dan de helft (aangeslotenen) geen inschrijvingskaart meer moet invullen? (tenzij nadien voor de Meridatrekking van de VBR)Forever wrote:Onder de deelnemers wordt een prachtige Scatto MTB verloot, dit aan de hand van de inschrijvingskaart.
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig na jaren afwezigheid
Deze namiddag de laatste controle gedaan, en alles is in orde om jullie te ontvangen.
Vandaag is er enorm veel opgedroogd in vergelijking met gisteren, we kunnen u een enorm gevarieerd parcours aanbieden zonder ploeterpartijen.
Er zijn leuke technische stukjes, afgewisseld met golvende veldwegen, iedereen zal hier zeker zijn gading vinden.
Een tip: meteen na de start is er een singeltrek en een cross parcourtje, schakel alvast wat kleiner of je geraakt niet op de heuvel !
Tot morgen, en ammuseerd jullie
Vandaag is er enorm veel opgedroogd in vergelijking met gisteren, we kunnen u een enorm gevarieerd parcours aanbieden zonder ploeterpartijen.
Er zijn leuke technische stukjes, afgewisseld met golvende veldwegen, iedereen zal hier zeker zijn gading vinden.
Een tip: meteen na de start is er een singeltrek en een cross parcourtje, schakel alvast wat kleiner of je geraakt niet op de heuvel !
Tot morgen, en ammuseerd jullie
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
website zarrenhof plat vanavond ?Forever wrote:Wie de weg naar onze site niet moest vinden, hier zijn alvast onze filmpjes.
en tweede filmpje op youtube volgende melding !
This video contains content from WMG, Sony Music Entertainment and UMG, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
Natuurlijk kom ik ook de heuvel van Klerken af om bij de buren in Zarren een toertje int sliek te rien !!
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
Mooi parcours, goede bevoorrading, zag sommigen twijfelen bij bepijling, doordat er identiek pijltjes hingen met vrijbos houthulst op.