Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

i-Mac wrote:
pifte wrote: Laat die flikken maar waar ze zijn , ze lopen al genoeg in de weg ..de klootzakken !!!

:roll: :roll: :roll: :evil: :evil: :evil: [-X [-X [-X
Die mensen doen ook "maar" hun werk. Respect krijg je als je dat ook hebt voor een ander. Neen, ik ben geen flik, maar wordt regelmatig geconfronteerd met mensen die zo reageren op de plaats waar ik werk. En ook daar zijn we er om iedereen te helpen.[/quote]

En moest iedereen ook eens zijn plichten kennen in plaats van altijd alleen maar hun rechten, dan zouden de 'flikken' minder werk hebben aan sommige hooligans op bikes en meer tijd hebben voor serieuze dingen.
Maarja, een ander is altijd verkeerd en zelf doet men nooit iets verkeerd.
Vergeet niet, als je je zelf aan de wet houd, dan heb je nooit geen problemen met de arm der wet. Doe wat je hoort te doen en iedereen gelukkig en niemand geen miserie.
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Baziel zal zich ook eens klaarmaken om voor de eerste keer Herstberge te rijden. :lol: :lol: Na een paar weken niet te hebben gereden zal ik mij wat in het wiel van Marcivus en Bartman zetten en zo deze mooie tocht afhaspelen.start om 8.30
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Baziel zal zich ook eens klaarmaken om voor de eerste keer Herstberge te rijden. :lol: :lol: Na een paar weken niet te hebben gereden zal ik mij wat in het wiel van Marcivus en Bartman zetten en zo deze mooie tocht afhaspelen.start om 8.30 :drunk: :drunk:
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Baziel zal zich ook eens klaarmaken om voor de eerste keer Herstberge te rijden. :lol: :lol: Na een paar weken niet te hebben gereden zal ik mij wat in het wiel van Marcivus en Bartman zetten en zo deze mooie tocht afhaspelen.start om 8.30 :drunk: :drunk:
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

BAZIEL wrote:Baziel zal zich ook eens klaarmaken om voor de eerste keer Herstberge te rijden. :lol: :lol: Na een paar weken niet te hebben gereden zal ik mij wat in het wiel van Marcivus en Bartman zetten en zo deze mooie tocht afhaspelen.start om 8.30 :drunk: :drunk:
ge valt in herhaling :lol:

kga ook es kijken om me klaar te maken, 't weer zit allesinds goed mee!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Vroeger dan verwacht op , voor eerst sinds lang nog ne keer met demme6 op pad =D>

Zolang em maar op moeilijke momenten weer geen ingewikkelde woorden uit zijne nek begint te slaan :lol: :lol: :lol:

Tot ten negenen. :bounce: :bounce:
kurt d
Mountainbiker

Post by kurt d »

Kan er jammer genoeg niet bij zijn #-o
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

Mijn pa is onderweg :P
ik kan jammer genoeg nie komen, kmoet studeren dusj.... :cry:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

't Lag er verrassend goed bij en dus waren we binnen de twee uur rond. Wat een verschil met het modderbad van 2008 :-)
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

voor mij tot op heden de besten toer ooit! parkoer lag er enorm goed bij! nergens was het ploeteren! bevoorradingen waren in orde, bepijling was soms iet of wat onduidelijk (bvb bij oversteekplaatsen schuin oversteken, bepijlen ze eerst rechts, om na 2 meter op de linkse kant nen pijl te hangen naar links. ben zo toch nen keer of 3 kort verkeerd gereden, hang dan gewoon rechtdoor eh, das duidelijker!.)ik was vandaag blij als ik es een stukske weg tegenkwam, want al dat offroad kruipt in de kleren als amateur! wasruimte heb ik overgeslagen.
moe en voldaan, toch op 2u30 den groten toer gedaan als rookie.
Post Reply