Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Deze klassieker wil ik niet missen,terug aanwezig dus :P ,start in de vroegte 8-[
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

En de choufkes zullen ook met een deligatie aanwezig zijn zoals beloofd hé superfanneke, we starten rond 9.30 uur tot morgen :wink:
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

Superfan wrote:Toch een minpuntje, der waren vandaag alweer bikers op het parkoer en dan nog in de privè stukken [-X [-X [-X , ik word daar pisnijdig van.
Onze parkoerbouwer doet zoveel moeite om toegang te verkrijgen, en geloof me vrij, het is niet altijd eenvoudig hoor.

Daarom vragen wij met aandrang om de privè stukken niet te betreden [-o< [-o< , de bevoegde instanties zullen morgen weer ter plekke zijn en zeker niet nalaten om overtredingen vast te stellen met de daaraan verbonden boetes.
Het is niet leuk, maar het zal nog veel minder leuk worden al we in de toekomst die toelatingen niet meer zullen krijgen.
Laat ons hopen dat onze hobby niet door een paar enkelingen helemaal beknot wordt.
slik20 wrote:Vandaag de grote toer afgehaspeld samen met stef2
En k'moet zeggen alles ligt er zeer goed bij ; de reactie van superfan loog er niet om : je bent niet eens vuil
Aan de snelle starters geef ik toch de raad , doseer !!!
Aja en heb hier ergens op het forum gelezen 80% offroad ewel maak er maar + 90% van
Proficiat aan de parkoersbouwers ,waar ze altijd die mooie en nieuwe stukken blijven uithalen

:roll: :roll: :roll: :evil: :evil: :evil: [-X [-X [-X
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

jeroenie wrote:
Superfan wrote:Toch een minpuntje, der waren vandaag alweer bikers op het parkoer en dan nog in de privè stukken [-X [-X [-X , ik word daar pisnijdig van.
Onze parkoerbouwer doet zoveel moeite om toegang te verkrijgen, en geloof me vrij, het is niet altijd eenvoudig hoor.

Daarom vragen wij met aandrang om de privè stukken niet te betreden [-o< [-o< , de bevoegde instanties zullen morgen weer ter plekke zijn en zeker niet nalaten om overtredingen vast te stellen met de daaraan verbonden boetes.
Het is niet leuk, maar het zal nog veel minder leuk worden al we in de toekomst die toelatingen niet meer zullen krijgen.
Laat ons hopen dat onze hobby niet door een paar enkelingen helemaal beknot wordt.
slik20 wrote:Vandaag de grote toer afgehaspeld samen met stef2
En k'moet zeggen alles ligt er zeer goed bij ; de reactie van superfan loog er niet om : je bent niet eens vuil
Aan de snelle starters geef ik toch de raad , doseer !!!
Aja en heb hier ergens op het forum gelezen 80% offroad ewel maak er maar + 90% van
Proficiat aan de parkoersbouwers ,waar ze altijd die mooie en nieuwe stukken blijven uithalen

Last edited by pifte on Sun 12 Dec 2010 01:31, edited 1 time in total.
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

De Ieperse Platte tubisten komen ook weer af...
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Kzal eens men on one singlespeed uit zen winterslaap halen :-)
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Aanwezig!
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

En de vio-bikers zullen er met 13 aanwezig zijn.
Have fun
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

pifte wrote: Laat die flikken maar waar ze zijn , ze lopen al genoeg in de weg ..de klootzakken !!!

[/quote]
Die mensen doen ook "maar" hun werk. Respect krijg je als je dat ook hebt voor een ander. Neen, ik ben geen flik, maar wordt regelmatig geconfronteerd met mensen die zo reageren op de plaats waar ik werk. En ook daar zijn we er om iedereen te helpen.
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

Wij komen met 15 renner van vio sportief

misschien in ruil een bericht in ons gastenboek!!

Bedankt en tot morgen!

www.vio-sportief.be
Post Reply