old walker wrote:Wat wilt u daar mee zeggen ik versta het nietbetonboerke wrote:Yep,old walker wrote:Als u die foto,s ziet van die mannen die vegen in de bossendan kunt u niet anders dan af komen
ik hoop dat mijn makkers ( Betonboerke +Pimke) ook zullen meekomen maar dat denk ik wel we spreken nog wel af
tot zaterdag ik breng de zon mee
![]()
![]()
mooi weer, paden geveegd, linten aan de bomen , ze wisten vast dat jij ook kwam !!( zonder Kurtje, moet a
an z'n huis werken !! )
Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Wat ben je met een haas als je op voorhand al weet dat je hem niet zal kunnen pakkenTraxer wrote:Oei, k'zal dus iets vroeger moeten vertrekken... dan hebben jullie een mikpuntsliekske wrote:Ook aanwezig tegen 8ucowboy peter wrote:iets na 8-en present voor de jaarlijkse afspraak. Er wordt mooi weer beloofd, dus fun verzekerd
- Traxer
- Kerstman
Eene keer diep ademen zal mijn ambities snel temperen. K'zal een keer zwaaien als je voorbijvliegt.sliekske wrote:Wat ben je met een haas als je op voorhand al weet dat je hem niet zal kunnen pakkenTraxer wrote:Oei, k'zal dus iets vroeger moeten vertrekken... dan hebben jullie een mikpuntsliekske wrote: Ook aanwezig tegen 8u![]()
Vandaag de grote toer afgehaspeld samen met stef2
En k'moet zeggen alles ligt er zeer goed bij ; de reactie van superfan loog er niet om : je bent niet eens vuil
Aan de snelle starters geef ik toch de raad , doseer !!!
Aja en heb hier ergens op het forum gelezen 80% offroad ewel maak er maar + 90% van
Proficiat aan de parkoersbouwers ,waar ze altijd die mooie en nieuwe stukken blijven uithalen
En k'moet zeggen alles ligt er zeer goed bij ; de reactie van superfan loog er niet om : je bent niet eens vuil
Aan de snelle starters geef ik toch de raad , doseer !!!
Aja en heb hier ergens op het forum gelezen 80% offroad ewel maak er maar + 90% van
Proficiat aan de parkoersbouwers ,waar ze altijd die mooie en nieuwe stukken blijven uithalen
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Als zondagsrijder dit weekend een uitzondering voor Hertsberge!!!

Zal pas starten bij de laatste rond de middag
Zal pas starten bij de laatste rond de middag