Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?Kristof Huyck wrote:Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
Dit heb ik vandaag ook gedaanerwin.91 wrote:Deze morgend in Bornem een heftige rit gereden, ik heb mij weer goe geamuseerd en niet gevallen.
Ik vond dat mijn remmen niet echt goe waren de laatste km's,
bij thuis komst remplaketten gecontroleerd en ja da is't probleem
net niet op het ijzer.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
In den O2bikers staat er trouwens een artikel over de Superfly 100, ben eens benieuwd wat ik er zelf van ga vinden 
In principe is Daan open vanaf 9u op zaterdag, maar voor mij maakt het uur weinig uit feitelijk
In principe is Daan open vanaf 9u op zaterdag, maar voor mij maakt het uur weinig uit feitelijk
- svekken
- Mountainbiker
Ik kan enkel na de middag, moet met de kinderen in de voormiddag naar het rugby/turnenflaming_jakke wrote:Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?Kristof Huyck wrote:Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
Ik denk dat je vanaf 10u kan beginnen testen
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Voor mij is namiddag ook goed ... 13u30 ter plaatse ?svekken wrote:Ik kan enkel na de middag, moet met de kinderen in de voormiddag naar het rugby/turnenflaming_jakke wrote:Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?Kristof Huyck wrote:Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?![]()
- svekken
- Mountainbiker
okflaming_jakke wrote:Voor mij is namiddag ook goed ... 13u30 ter plaatse ?svekken wrote:Ik kan enkel na de middag, moet met de kinderen in de voormiddag naar het rugby/turnenflaming_jakke wrote: Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?![]()
ja mannen, ik heb vandaag een klein tourke gedaan hier op sint-gillis, en ik heb 1e enkele pijltjes gevolgt voor de zondag, ik hoop dat het tegen de zondag stopt met vriezen, want anders
er zijn amai echt slechte stukken ze met ijs, maar daar hingen er geen pijltjes ze, maar meestal????? is het langst daar ze 
- TimDC
- Mountainbiker
Ik ga deze tocht niet verkenne, ik heb deze nog nooit uitgereden, wegens te schoonblade wrote:ja mannen, ik heb vandaag een klein tourke gedaan hier op sint-gillis, en ik heb 1e enkele pijltjes gevolgt voor de zondag, ik hoop dat het tegen de zondag stopt met vriezen, want anderser zijn amai echt slechte stukken ze met ijs, maar daar hingen er geen pijltjes ze, maar meestal????? is het langst daar ze