Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Kristof Huyck wrote:Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

erwin.91 wrote:Deze morgend in Bornem een heftige rit gereden, ik heb mij weer goe geamuseerd en niet gevallen :bounce: .

Ik vond dat mijn remmen niet echt goe waren de laatste km's,
bij thuis komst remplaketten gecontroleerd en ja da is't probleem
net niet op het ijzer #-o .
Dit heb ik vandaag ook gedaan #-o kan goe geloven dat deze een raar geluid maakten .. vooraan tot op het ijzer maar achteraan zelfs de helft van het ijzer weg #-o #-o En dat op 3 weken tijd :-?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

In den O2bikers staat er trouwens een artikel over de Superfly 100, ben eens benieuwd wat ik er zelf van ga vinden 8-[

In principe is Daan open vanaf 9u op zaterdag, maar voor mij maakt het uur weinig uit feitelijk :wink:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

flaming_jakke wrote:
Kristof Huyck wrote:Tzijn ook Trek testdagen bij fietsen Daan komend weekend, ik weet niet hoe er daar ivm wordt afgesproken?
Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?
Ik kan enkel na de middag, moet met de kinderen in de voormiddag naar het rugby/turnen :oops:

Ik denk dat je vanaf 10u kan beginnen testen
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

svekken wrote:
flaming_jakke wrote:
Ik kan enkel na de middag, moet met de kinderen in de voormiddag naar het rugby/turnen :oops:

Voor mij is namiddag ook goed ... 13u30 ter plaatse ?
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

flaming_jakke wrote:
svekken wrote:
flaming_jakke wrote: Zaterdag ga ik er 's morgens heen ... om hoe laat spreken we af en wie gaat er nog mee ?

Voor mij is namiddag ook goed ... 13u30 ter plaatse ?
ok :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja mannen, ik heb vandaag een klein tourke gedaan hier op sint-gillis, en ik heb 1e enkele pijltjes gevolgt voor de zondag, ik hoop dat het tegen de zondag stopt met vriezen, want anders [-o< er zijn amai echt slechte stukken ze met ijs, maar daar hingen er geen pijltjes ze, maar meestal????? is het langst daar ze :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

blade wrote:ja mannen, ik heb vandaag een klein tourke gedaan hier op sint-gillis, en ik heb 1e enkele pijltjes gevolgt voor de zondag, ik hoop dat het tegen de zondag stopt met vriezen, want anders [-o< er zijn amai echt slechte stukken ze met ijs, maar daar hingen er geen pijltjes ze, maar meestal????? is het langst daar ze :wink:
Ik ga deze tocht niet verkenne, ik heb deze nog nooit uitgereden, wegens te schoon :roll: Vandaar dat ik met de auto naar de start ga, dan moet ik hem wel uitrijden
blade
Mountainbiker

Post by blade »

rond welk uur gaan we daar toekomen mannen, :roll: ne keer met veel volk rijden he :lol: , das een tijdje geleden he :wink:
Post Reply