sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

@ pocoloco ,

ik heb ook wel intresse in een "ombouwpakket"

frame, vork , wielen(inclusief banden)

is dit een mogelijkheid voor te kopen?

ben echt wel geintresseerd hiero :-)
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Waar je die kan bekijken hangt er een beetje vanaf van waar je bent en met welke maat je wil testrijden (als je dat wil, alleen kijken mag ook :-)). Ze staan een beetje verspreid over het land.
Stuur een mailtje naar koenATmtb.be en ik zie wel wat de mogelijkheden zijn.

Als je er een hele hoop samen wil zien, een goeie testrit mee wil doen, een aantal kleuren bekijken en een aantal verschillende afmontages, de verschillen zien tussen een Gobi, Atacama en Kalahari: dat kan de 18e december aan de Kluis in St. Joris Winge.

We organiseren daar een leuk toertochtje annex dia- en video avond ism Broederlijk Delen. Als reunie voor de tocht Dwars door Burkina die we samen georganiseerd hebben, als infodag voor geïnteresseerden voor dezelfde tocht in 2011 en gewoon zomaar. We zullen daar een klein vlootje Sandman bikes ter beschikking hebben voor tesritten, de locatie is alleszins ideaal - in het midden van 't bos !

Hier de info van de dag:

Meer nieuws: op 18 december 2010 organiseren we een eerste ‘Dwars door Burkina- dag’ voor de "anciens" van 2010 en de toekomstige deelnemers en geïnteresseerden voor 2011. Je bent van harte uitgenodigd!

Waar: De Kluis, St. Joris Weert. Routebeschrijving: http://www.hopper.be/nl/jeugdverblijf/d ... schrijving

Wanneer:

- 13.30 u: afspraak aan de Kluis en rond 14.00 u vertrek voor een niet al te lange, maar straffe MTB-rit van 2 à 2.30 u in Meerdaalbos, het Dijleland en op de steile hellingen aan de andere kant van de Dijlevallei richting Terlaenen en Huldenberg.

- 16.30 u terug aan de Kluis, je kan douchen en je bike afspuiten indien gewenst.

- 17.30 u: spaghetti en aansluitend de première van de film ‘Dwars door Burkina 2010’, gerealiseerd door Jono Van Belle, en de beste foto's van voorbije editie. Daarna kan aan de bar nog nagekaart worden tot 22.00 u.

Kostprijs: 10 Euro per persoon

Inbegrepen: gebruik van GPS en stuurhouder, technische assistentie, douche, afspuitstand, spaghetti.

Niet inbegrepen: eigen fietsuitrusting, drankjes aan de bar.

Graag een seintje naar Gert-Jan van Broederlijk Delen of je aanwezig kunt zijn: gertjan.bakx@broederlijkdelen.be

Iedereen is welkom: oude en nieuwe deelnemers, geïnteresseerden en sympathisanten.

En voor diegene die interesse hebben in biken in Afrika (let vooral op die shirtsponsor op de borst :wink:):

http://picasaweb.google.com/Kris.Amoure ... -rG2vei5QE#

En diegenen die interesse hebben in biken voor het goede doel:

http://www.werelddelen.be/evenementen/

Moest je je inschrijven voor de 18e en je wil een testrit met een Sandman, stuur mij dan ook zeker een mailtje.

PS die kawa groene Gobi zal er niet bij zijn, die ben ik daarnet naar O2Bikers gaan brengen...

PPS een kawa groene Atacama wél, hier is die nog in de Sierra Nevada van 't uitzicht aan 't genieten 8)

Image
joel
Mountainbiker

Post by joel »

Als je er een hele hoop samen wil zien, een goeie testrit mee wil doen, een aantal kleuren bekijken en een aantal verschillende afmontages, de verschillen zien tussen een Gobi, Atacama en Kalahari: dat kan de 18e december aan de Kluis in St. Joris Winge. (sint-joris-weert) ;-)

ik ben van de buurt,kan ik eventueel bij terug komst rond 16.30u ter plaatsen testen?
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Kan je een medium Gobi reserveren?
Dan ben ik van de partij!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Zal die datum alvast noteren, ik heb ook al een tijdje geleden aangegeven dat ik wou testen. Lukt het dan niet, dan hou ik er een mooie TT aan over in m'n bos :-D
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Dr.Gonzo wrote:Kan je een medium Gobi reserveren?
Dan ben ik van de partij!
opteer ook voor een rohloff :oops:

Streets
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

In principe zouden we voor testrijden moeten gereed hebben:

1 x Gobi small - all mountain afmontage
1 x Gobi medium - idem
1 x Gobi large - idem
1 x Gobi Xl - idem

1 x Atacama medium - all mountain
1 x Atacama large - idem

3 x Gobi medium - beach race (met oa carbon voorvorken)

1 x Kalahari XL - expé

Tien testbikes dus. Alle bikes hebben identiek dezelfde geometrie, ttz of je nu met een Atacama rijdt of een Gobi maakt stuurgedragsgewijs geen enkel verschil. Het zit hem in de grammen en de looks :-D

Stuur een berichtje naar koenATmtb.be met:
- de gewenste maat
- het gewenste model
- of je voor de hele rit zou kunnen of eerder een korte testrit wil (en om welk uur dat eventueel zou passen).

Dan puzzel ik alles wel ineen en antwoord ik iedereen persoonlijk met zijn/haar "afspraak".
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Waar vinden we de geo gegevens terug ?
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

MirFlash wrote:Waar vinden we de geo gegevens terug ?
Mee rijden en voelen jong, niet te veel rekenen. Ik zou die mannekes zonder veel nadenken testen, anders bekruipen de vooroordelen u misschien?
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Misschien toch voor je maat te bepalen al dit:

Top tube lengte effectief:

S: 580mm
M: 595
L: 610
XL: 625

Stand over: genoeg :wink: !
Post Reply