Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Ook wij komen de bossen van Vlaanderen verkennen.
Tegen de noene gaat een delegatie Tetters van start.

@Liliane:

Traxer vraagt om een beetje extra mayonaise op zijn frietjes te doen.
Daar ik pas zal starten als hij aan zijn frietjes begint, mag ik er een paar proeven en hij is bang dat hij geen mayonaise meer over zal hebben dan. :roll: :roll:

Groeten en toe zaterdage

PS: er mag zout op hoor... :wink:
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

old walker wrote:Als u die foto,s ziet van die mannen die vegen in de bossen =D> dan kunt u niet anders dan af komen :-D ik hoop dat mijn makkers ( Betonboerke +Pimke) ook zullen meekomen maar dat denk ik wel we spreken nog wel af [-o< tot zaterdag ik breng de zon mee 8)
Yep, :bounce: :bounce: :bounce: mooi weer, paden geveegd, linten aan de bomen , ze wisten vast dat jij ook kwam !!( zonder Kurtje, moet aan z'n huis werken !! )
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:Ook wij komen de bossen van Vlaanderen verkennen.
Tegen de noene gaat een delegatie Tetters van start.

@Liliane:

Traxer vraagt om een beetje extra mayonaise op zijn frietjes te doen.
Daar ik pas zal starten als hij aan zijn frietjes begint, mag ik er een paar proeven en hij is bang dat hij geen mayonaise meer over zal hebben dan. :roll: :roll:

Groeten en toe zaterdage

PS: er mag zout op hoor... :wink:
'k zal der vooral veel zout op doen, da's goed voor den dorst nadien... :drunk: :drunk: :drunk:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

We komen met een bende van de spoedgevallendienst van het AZ St-Jan af naar één van de mooiste TT's die er zijn in de streek.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Heb hier enkele jaren geleden ook es gereden (toen Avelgem en Hertsberghe es nie samen vielen). Hou wel van 'crossen in de bossen'. Als het weer nu nog wa mee wil heb ik er wel een uurtje autorijden voor over.
Rond een uur of half 10 moogt ge ons (samen met Biery) verwachten voor den groten toer. :bounce: Kijk er al naar uit, zal in ieder geval leuker zijn dan het lokale sneeuwtoertje van vorige week ...
borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

Aan de mensen die vandaag al op parkoer gaan fietsen zijn vraag ik mij af of ze da echt nie verstaan da er veel prive tereinen in zitten .
Ze gaan dan als eerste zagen als er de volgende jaren stukken uitvallen zeker. [-X [-X
Rij de tocht zaterdag 2 keer e. :evil:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

cowboy peter wrote:iets na 8-en present voor de jaarlijkse afspraak. Er wordt mooi weer beloofd, dus fun verzekerd
Ook aanwezig tegen 8u
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

dunekeuntjes ook aanwezig. na al da zand van de strandrace zal het bos eens deugd doen.
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

betonboerke wrote:
old walker wrote:Als u die foto,s ziet van die mannen die vegen in de bossen =D> dan kunt u niet anders dan af komen :-D ik hoop dat mijn makkers ( Betonboerke +Pimke) ook zullen meekomen maar dat denk ik wel we spreken nog wel af [-o< tot zaterdag ik breng de zon mee 8)
Yep, :bounce: :bounce: :bounce: mooi weer, paden geveegd, linten aan de bomen , ze wisten vast dat jij ook kwam !!( zonder Kurtje, moet a
an z'n huis werken !! )
Wat wilt u daar mee zeggen ik versta het niet :lol:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

sliekske wrote:
cowboy peter wrote:iets na 8-en present voor de jaarlijkse afspraak. Er wordt mooi weer beloofd, dus fun verzekerd
Ook aanwezig tegen 8u
Oei, k'zal dus iets vroeger moeten vertrekken... dan hebben jullie een mikpunt :-D
Post Reply