Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Oeps, wat een hectische dag, maar ik kan jullie in elk geval zeggen dat het idd geen ploeterparkoer zal worden, hier en daar ligt het wel een beetje zwaar maar best te doen. We hebben deze voormiddag het bosje op het eind afgepijld en dat ligt echt gewoonweg droog. Super hoor. =D> =D> =D>

Heb de mannen een warm soepje gebracht deze middag en dat bleek geen overbodige luxe. Bedoeling was deze namiddag ook de traditionele koffie maar.... iemand anders heeft daar anders over beslist en effkes zijn Jeep met winch in mijn auto geplant :evil: :evil: , leuk is echt wel anders :cry: , gelukkig is het nog redelijk afgelopen. Alhoewel... wagen serieus kapot maar ik heb gelukkig niets wat ik al niet had :wink: :wink:

@ Traxer: 'k ga nu zeker geen tijd meer hebben voor de frietjes, dedju
vct
Mountainbiker

Post by vct »

ik om ook af als ik al deze reactie's lees ziet er goed uit
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

De voorbereidingen zijn volop bezig. Kosten noch moeite worden gespaard om er een geslaagde tocht van te maken, zelfs de bospaden worden geveegd zodat alles er tegen zaterdag perfect bij ligt!

Image
Image
Image
Image
Image
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

ziet er goed uit. Na 2 weken mijne velo nie gezien te hebben wegens het weer ga ik hier ook starten voor waarschijnlijk de groten tocht. Vorig jaar voor den eerste keer gereden in Hertsberge en genoten en afgezien. Kheb vooral de vele modder, het leuke laatste stukje en de douche (lees regen) onthouden.

Normaal gezien start om 8u en alleen met MP3 spelerke, maw, stoempen op die pedalen en aan niets peinzen.
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

Als u die foto,s ziet van die mannen die vegen in de bossen =D> dan kunt u niet anders dan af komen :-D ik hoop dat mijn makkers ( Betonboerke +Pimke) ook zullen meekomen maar dat denk ik wel we spreken nog wel af [-o< tot zaterdag ik breng de zon mee 8)
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Hahaha, ik zie op de eerste foto nen Belgacom man die linten van Telenet spant.... Benieuwd wat zijne baas daar zou van zeggen.... :lol: :lol: :lol:
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Superfan wrote:Hahaha, ik zie op de eerste foto nen Belgacom man die linten van Telenet spant.... Benieuwd wat zijne baas daar zou van zeggen.... :lol: :lol: :lol:
Als ie ons trakteert gaan we niets vertellen tegen zen baas :wink:
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Superfan wrote:Oeps, wat een hectische dag, maar ik kan jullie in elk geval zeggen dat het idd geen ploeterparkoer zal worden, hier en daar ligt het wel een beetje zwaar maar best te doen. We hebben deze voormiddag het bosje op het eind afgepijld en dat ligt echt gewoonweg droog. Super hoor. =D> =D> =D>

Heb de mannen een warm soepje gebracht deze middag en dat bleek geen overbodige luxe. Bedoeling was deze namiddag ook de traditionele koffie maar.... iemand anders heeft daar anders over beslist en effkes zijn Jeep met winch in mijn auto geplant :evil: :evil: , leuk is echt wel anders :cry: , gelukkig is het nog redelijk afgelopen. Alhoewel... wagen serieus kapot maar ik heb gelukkig niets wat ik al niet had :wink: :wink:

@ Traxer: 'k ga nu zeker geen tijd meer hebben voor de frietjes, dedju
Juplahoi. vandaag je bmw zien staan bij Huys,linkerkant ziet er niet al te
best uit. best van al is dat jij niets hebt!! Met de tegenslag die je al gehad
hebt.Morgenmiddag verkennen als alle pijltjes nog aanwezig zijn. En zaterdag de baan afzetten in de Proosdijstraat bij tractoren Vanneste.
Gr stef :wink: :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

iets na 8-en present voor de jaarlijkse afspraak. Er wordt mooi weer beloofd, dus fun verzekerd
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Hey, terug van een namiddag pijltjes hangen, ik blijf erbij, 't parkoer ligt er echt heel goed bij, is ook op een aantal plaatsen gewijzigd, meer off-road. Joepieeee. =D> =D>

Toch een minpuntje, der waren vandaag alweer bikers op het parkoer en dan nog in de privè stukken [-X [-X [-X , ik word daar pisnijdig van.
Onze parkoerbouwer doet zoveel moeite om toegang te verkrijgen, en geloof me vrij, het is niet altijd eenvoudig hoor.

Daarom vragen wij met aandrang om de privè stukken niet te betreden [-o< [-o< , de bevoegde instanties zullen morgen weer ter plekke zijn en zeker niet nalaten om overtredingen vast te stellen met de daaraan verbonden boetes.
Het is niet leuk, maar het zal nog veel minder leuk worden al we in de toekomst die toelatingen niet meer zullen krijgen.
Laat ons hopen dat onze hobby niet door een paar enkelingen helemaal beknot wordt.

Naar ik vernomen heb, zal de politie normaal gezien aanwezig zijn aan de ingang, deels om diefstal te vermijden, maar blijkbaar zullen ze ook gratis (voor diegene die dat willen) de bikes graveren. =D> =D>
Post Reply