Grand Raid Christalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
nee nee van dit jaar , maar ge moet wel de juiste link nemen .chris wrote:het zijn nog de foto's van vorig jaar mijn gedacht ... of zag ik er zo slecht uit?.....Luc wrote:idd, ik denk dat je ze echt zal moeten bestellen om ze in aanvaardbare vorm te kunnen bekijken....phille wrote:ik vermoed dat de fotos een succes zijn want de kwaliteit en grootte is ni datte ...
Ik zat ook als eens op die van verleden jaar
- chris
- Mountainbiker
inderdaad Jo.... via de link...."logo van "fotolab"" geraak je aan je fotokes...jo wrote:nee nee van dit jaar , maar ge moet wel de juiste link nemen .chris wrote:het zijn nog de foto's van vorig jaar mijn gedacht ... of zag ik er zo slecht uit?.....Luc wrote: idd, ik denk dat je ze echt zal moeten bestellen om ze in aanvaardbare vorm te kunnen bekijken....
Ik zat ook als eens op die van verleden jaar
Eindelijk even tijd gevonden.
De GRC was mijn eerste marathon rit in het buitenland, op uitzondering van die besneeuwde Dolomieten rit.
Ik heb hem uitgereden zonder al te veel problemen, dankzij een weekje op voorhand wat parcourverkenning te hebben gedaan.
Mijn bedoeling was te gaan voor rond (of onder) de 10 u. Maar na die verkenning heb ik me voorgehouden van rustig te rijden en met zekerheid uitrijden. Na La Veille gepasserd te hebben ben ik meer beginnen genieten van de rit, weliswaar die vervelende wandeling op dien terril, maar vooral van die uitzichten genieten.
Ofwel volgend jaar terug ofwel de Swiss bike.
De GRC was mijn eerste marathon rit in het buitenland, op uitzondering van die besneeuwde Dolomieten rit.
Ik heb hem uitgereden zonder al te veel problemen, dankzij een weekje op voorhand wat parcourverkenning te hebben gedaan.
Mijn bedoeling was te gaan voor rond (of onder) de 10 u. Maar na die verkenning heb ik me voorgehouden van rustig te rijden en met zekerheid uitrijden. Na La Veille gepasserd te hebben ben ik meer beginnen genieten van de rit, weliswaar die vervelende wandeling op dien terril, maar vooral van die uitzichten genieten.
Ofwel volgend jaar terug ofwel de Swiss bike.