Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

Geen hel dit jaar.
De laatste week ingegaan en dan gevallen over een ijsplek. Resultaat ribben en pols gekneusd.
goodbye number 7.

succes aan iedereen en moge je doelen uitkomen.

Tot volgend jaar.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Allez, ik zal het lijstje met blessureleed aanvullen... :roll:
Vandaag ook gaan biken in de HEL , allez twas erger dan op de schaatsbaan te gaan fietsen! Dit is meer iets voor Kevin Vanderperre ! :lol: Eerste deel ging het vlotjes met dank aan het aangepaste materiaal (dag en nacht verschil tegen vorige bike) en begon dan maar door te trekken. [-X Gevolg: op de meest vlakke zandweg volle bak tegen het ijs, gauw recht goe vloeken en nie durven kijken naar die bloedplek die door de broek kwam. #-o Daarna nog 2x op mijn bakkes, telkens op vlakke stukken. Rechterdij en -elleboog liggen open maar gelukkig enkel schaafwonden, de pijn is al weg. :bounce: ALS het zo blijft, wordt dit de moeilijkste editie en gaan er nog veel staan blèten onderweg Alles staat of valt (letterlijk) met de juiste bandenkeuze; dit was erger dan da beetje sneeuw vorig jaar. :evil: Ben toch blij da ik deze schaatsles gevolgd heb en ga de komende dagen het noodlot nog eens tarten. :evil: In mijne zetel blijven liggen is NOG gevaarlijker :wink:
Voor de rest veel herstel aan mijn collega-brokkenpiloten en nog goe boenken deze week, TZEN DE LESTE !!! 8)
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Heb er vandaag ene zien vliegen.
Bergopje aan de splitsing Herentals - Lichtaart.
Het was denk ik iets na 12 uur.
Dacht nog bij mezelf, die kom ik sebiet terug tegen.
Die zit seffens tegen ne boom.(en niet voor zijn boterhammekes op te eten).
Als het weer niet veranderd dan ga je iets nooit gezien meemaken.
Ik hoop dat het niet wordt zoals ik nu in gedachte heb.

Succes aan alle Helgangers.
Jan
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

ik ben er vandaag ook geweest maar had het na 5 km al wel gezien en ben dan maar 50km op de weg gaan fietsen.Als het zo moest blijven dan gaan ze er heel wat kunnen afvoeren :cry: :cry: maar met de dooi die ze voorspellen voor het weekend denk ik dat het wel nog wat zal beteren al weet je natuurlijk nooit,het blijft de hel he :lol: :lol:
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

derstraks met van de water gebeld en zelfs hij vond het te gevaarlijk om te fietsen op het parkoer... :-?

ik ga nagels door men banden kloppen om recht te blijven denk ik :drunk:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

de vallende mountainbiker wrote: ik ga nagels door men banden kloppen om recht te blijven denk ik :drunk:
Notubes kopen : als ge het fotooke op die fleskes moogt geloven moet dat kunnen :-D :-D

Ik hou het tot het weekend bij looptrainingen.. gezien de posts hier lijkt me da een verstandige keuze. :wink:
@Mad Max : Al goe da ge vandemorgen niks gezegd had da ge gingt trainen 's namiddags... khad anders mss nog wel meegegaan #-o
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

poepoep-poepiedoem :bounce: :bounce: . Skoep raakt in top-vorm... Poe-poe-poepiedoem :lol: :lol:
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Zal me maar aansluiten bij de misere zekers :-) Na een weekje uitzieken terug den draad opgenomen maar idd niet simpel met dees weer.
Lopen op spekgladde dolemiet wegen en "gelukkig" bijna op men bek met de MTB.
Volgens de berichten gaan de temp boven nul overdag dus denk eerder aan een slijk hel met harde ondergrond dit jaar.

Enfin is altijd een leuke verassing da weer.

Nog veel sukses met trainen en doe nog voorzichtig zodat we met zen 230 kunnen starten de 19de !!
peet
Mountainbiker

Post by peet »

Awel prutpot,

Dat was ik.

En inderdaad goed tegen de vlakte gegaan.
Had teveel vertrouwen gekregen.
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Weet er iemand wie de speaker gaat zijn de 19de ? Was vorig jaar leuk dat hij ons ook bij onze nickname noemde bij de doorgang van elke ronde.
Post Reply