Fietsverlichting max 100€
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ziet er goed uit, laat je eens weten wat dat geeft? Hoe heb je dat betaald? Ben mss ook wel geïnteresseerd...freezy wrote:Ik heb me vorige week op deze site de Magicshine van 1400 lumen besteld. Eergisteren bericht gekregen dat het verstuurd is in Oostenrijk, ben echt benieuwd wat dat gaat geven.
http://www.bikelight.eu/MagicShine/
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Op die site staat de info hoe te bestellen, ik heb die man gewoon een mail gestuurd hoe ik de betaling kan regelen. Bankgegevens ontvangen, via overschrijving betaald en paar dagen nadien kreeg ik mail dat mijn lichtjes verstuurd zijn in Oostenrijk. Ik ging eerst via Dealextreme bestellen maar ik heb liever iets meer te betalen voor een verzending uit Oostenrijk dan uit het verre Oosten.Espédé wrote:
Ziet er goed uit, laat je eens weten wat dat geeft? Hoe heb je dat betaald? Ben mss ook wel geïnteresseerd...
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
De BBB BLS-43-WH 'High Integrate' zou ik graag aanraden...
Nieuw model voor 2011 , ik heb ze nu reeds een dikke week en ben er enorm over te spreken!
Ik moet ze wel nog in de bosjes uitproberen , al ben ik zeker dat ze enorm goed zouden scoren , zeker als je de prijs van +-39€ in acht neemt.
Lichtopbrengst in de 3 standen in super , misschien 1 nadeeltje , ze werken op 4xAAA batterijen en is dus wel gevoelig zwaarder dan li-ion varianten . (mijn vorige was opmerkelijk lichter met een zulke batterij , maar lichtopbrengst was evenredig minder)

Nieuw model voor 2011 , ik heb ze nu reeds een dikke week en ben er enorm over te spreken!
Ik moet ze wel nog in de bosjes uitproberen , al ben ik zeker dat ze enorm goed zouden scoren , zeker als je de prijs van +-39€ in acht neemt.
Lichtopbrengst in de 3 standen in super , misschien 1 nadeeltje , ze werken op 4xAAA batterijen en is dus wel gevoelig zwaarder dan li-ion varianten . (mijn vorige was opmerkelijk lichter met een zulke batterij , maar lichtopbrengst was evenredig minder)

- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ook hier 4 sets besteld, heb zelfs korting gekregenfreezy wrote:Op die site staat de info hoe te bestellen, ik heb die man gewoon een mail gestuurd hoe ik de betaling kan regelen. Bankgegevens ontvangen, via overschrijving betaald en paar dagen nadien kreeg ik mail dat mijn lichtjes verstuurd zijn in Oostenrijk. Ik ging eerst via Dealextreme bestellen maar ik heb liever iets meer te betalen voor een verzending uit Oostenrijk dan uit het verre Oosten.Espédé wrote:
Ziet er goed uit, laat je eens weten wat dat geeft? Hoe heb je dat betaald? Ben mss ook wel geïnteresseerd...
-
16Horsepower
- Mountainbiker
Post by 16Horsepower »
Ook bij Dealextreme bestelling gedaan.
Bestelling op 11 november, gisteren 16/12 toegekomen met de post en eveneens 10 euro douanekosten bij te betalen.
Was met de Amerikaanse lader geleverd.
Bestelling op 11 november, gisteren 16/12 toegekomen met de post en eveneens 10 euro douanekosten bij te betalen.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Hier op dezelfde datum besteld en op dezelfde datum geleverd en ook 10€ douanekosten betaald16Horsepower wrote:Ook bij Dealextreme bestelling gedaan.
Iemand hier ervaring mee of ze op 2 setjes ook slecht 10€ taks aanrekenen of 20€?