Zo 05/12/2010 Stramproy (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Soorce
Mountainbiker

Post by Soorce »

Tsja,
omstandigheden waren bar dit keer.
Des te meer kans in de tombola!

(wij hadden met nr's 38 en 42 't idee als laatste gestart te zijn....)

gezien nattige kou voor de korste afstand gegaan.

Jammer dat de afvalbult dit keer niet beklommen kon worden en dat we ergens 5 km voor 't eind een mooie lus gemist hebben.

Verzorging en sfeer was echter prima!!
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Gister ook met 4 man afgezakt naar Stramproy. Had beter in mijn bed kunnen blijven liggen. De organisatie was niks mis mee maar de omstandigheden waren bar en boos. Ben zelf gelukkig niet gevallen, twee van mijn maten wel. Al vrij snel besloten om de 35 km te nemen, en toen bij de pauze bleek dat we slechts een paar kilometer van het vertrekpunt waren direct besloten om regelrecht naar huis te gaan. Jammer, de organiserende vereniging had meer verdiend. Volgende week hopelijk weer normale omstandigheden.
Steven
Mountainbiker

Post by Steven »

Soorce, ik had nr. 43 en ben ook aan de late kant vertrokken. Zijn jullie in de Tungeler Wallen (eerste bosgebied) nog door een biker erop gewezen dat jullie een pijl misten (rechtsaf i.p.v. rechtdoor)? Dan hebben wij mekaar nog gezien.

Ik heb overigens na de tocht ontzettend last gekregen van jeukende benen, vergelijkbaar met de processierups die 's zomers in deze streek voor overlast zorgt. Zijn er meer deelnemers die hier last van hebben?
Post Reply