Tacx Flow probleem

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
snelle69
Mountainbiker

Tacx Flow probleem

Post by snelle69 »

hoi

ik heb handbiker en ik heb een Tacx Flow in mijn bezit. eerst gebruikte ik die met een aankoppelfiets, maar intussen heb ik een volwaardige handbike in mijn bezit. het is een Sopur Shar S.

op de eerste link is mijn Tacx Flow te zien en waar de voorvork van mijn handbike zou moeten inpassen.
op de tweede foto is linkerzijde van het voorwiel te zien. let wel op dat hier een quick release sluiting gebruikt wordt.
op de derde foto is de rechterzijde te zien van het voorwiel.

het onderdeel in het rode cirkeltje zou moeten passen in de Tacx bij nummer 2. de oranje klep die ook te zien is op de foto, krijg ik niet los.
:( weet iemand hoe ik die alsnog los kan draaien of welke onderdelen ik moet bestellen om mijn handbike op de rollen te krijgen?

alvast bedankt!
Mijn Tacx Flow werd intussen aangepast door de leverancier. Nu heb ik nog wel een probleem. Alles is netjes aangesloten en op de display verschijnen er de nodige symbolen, maar als ik mijn handbike in beweging breng, wordt er geen snelheid weergegeven. Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Post Reply