Zo 12/12/2010 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

ikke met de fiets wrote:Da lijken mij nu zo weinig hm's in vergelijking met vorig jaar ?

Als ik me goed herinner waren de 42 km goed voor bijna 700 hm's, en nu blijkbaar 40 km voor 480 ongeveer ?

:-?
Vorig jaar hadden we voor de 47 km, 660 hm's opgemeten met de Polar.
Nu hebben we er 580 hm's voor de 50 km en die zijn berekend door eerst het plan te tekenen op een NGI- topografische kaart en dan up te loaden naar http://www.gpsies.com. Ik weet niet hoeveel verschil het geeft tussen de Polar-opmeting en de hoogtemeters op gpsies.com. Maar rekening houdend met het feit dat we de lussen die we in de cyclocross-weide niet bijgeteld hebben denk ik dat het verschil qua hoogtemeters t.o.v vorig jaar niet zo groot zal zijn.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Zijt ma zeker dat we van de partij gaan zijn bij 'de buren' :-D
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

en wijle uit Humbeek(sasbikers) komen normaliter ook af
steeds een gevarieerd toerke
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

De Pellenbikers zullen ook niet mankeren. We komen af.
Vorige editie enorm genoten van het parkoers en de organisatie. =D>
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Voervallei Voske wrote:
ikke met de fiets wrote:Da lijken mij nu zo weinig hm's in vergelijking met vorig jaar ?

Als ik me goed herinner waren de 42 km goed voor bijna 700 hm's, en nu blijkbaar 40 km voor 480 ongeveer ?

:-?
Vorig jaar hadden we voor de 47 km, 660 hm's opgemeten met de Polar.
Nu hebben we er 580 hm's voor de 50 km en die zijn berekend door eerst het plan te tekenen op een NGI- topografische kaart en dan up te loaden naar http://www.gpsies.com. Ik weet niet hoeveel verschil het geeft tussen de Polar-opmeting en de hoogtemeters op gpsies.com. Maar rekening houdend met het feit dat we de lussen die we in de cyclocross-weide niet bijgeteld hebben denk ik dat het verschil qua hoogtemeters t.o.v vorig jaar niet zo groot zal zijn.
#-o
daar vreesde ik al voor ... als't de komende dagen ni te hard gaat sneeuwen dan kan ik die toch ni missen ! nog een bekke de knie laten rusten dus ... :roll: ?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Ik hoop voor jullie dat het ofwel gaat dooien ofwel nog is heel goed gaat sneeuwen.

Momenteel liggen zowel de velden als het bos er levensgevaarlijk bij...1 grote ijspiste. Vandaag 24km gaan rijden (omgeving Ketelheide, Overijse, Duisburg, Park van Tervuren, Arboretum). Amper 10km/u

[-o<

Image

en dat wit is bevroren sneeuw

Image
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

LuckyIron wrote:Ik hoop voor jullie dat het ofwel gaat dooien ofwel nog is heel goed gaat sneeuwen.

Momenteel liggen zowel de velden als het bos er levensgevaarlijk bij...1 grote ijspiste. Vandaag 24km gaan rijden (omgeving Ketelheide, Overijse, Duisburg, Park van Tervuren, Arboretum). Amper 10km/u

[-o<

Image

en dat wit is bevroren sneeuw

Image
Oeps,als er geen verandering in komt ga ik passen denk ik,ik hoop dat het beter wordt [-o< [-o< of zijn er alternatieve routes ingelast voor gevaarlijke stukken zoals deze ?
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Alternatieve routes? De straat? :roll:
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

LuckyIron wrote:Ik hoop voor jullie dat het ofwel gaat dooien ofwel nog is heel goed gaat sneeuwen.
Als we de weersvoorspellingen http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/weer/1.510812 mogen geloven zou het juist goed komen voor zondag. Vrijdagmorgen nog vorst en vanaf dan kan het dooien tot en met zondag. Zondag: droog, tot 7 graden en ik zie ook een zonneke [-o< .
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

valt nog te bezien ... morgen nogwa sneeuw in de voorspelling.

ast te gevaarlijk ligt ga ik een beetje sightseeing doen in de Druivencross hihi :-D
Post Reply