Za 04/12/2010 Sint-Joris / Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
en ne flachie brilleke op ,toch belangrijker dan ne nelmblackie wrote:was ook mijn eerste gedacht maar ze hadden een dikke muts aan![]()
![]()
![]()
scoon filmpke:)Diamond wrote:ook ik ben net terug thuis(limburg) van de mtb-rit in st.joris.
De 48km was de moeite,en dat is vooral te danken aan de sneeuw en de felle wind,want het parcours zelf was vlak natuurlijk(bijna a/d zee hé)maar al bij al was het toch een geslaagde dag.
Als bewijs komt er nog een link naar mijn filmke,maar dat is nog in de maak.
grts frits
ps: heeft er iemand de gps-track v/d 48km,dat mag ook een foto daarvan zijn,dan zet ik dat in het filmke?
frits-motaar@hotmail.com
voila hier kan je nagenieten:
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Hoi bikers
Foto's van onze sneeuw-tt zijn te bezichtigen op onze website: www.wtc-stjoris.be
Salu and see you on 03/12/2011
Foto's van onze sneeuw-tt zijn te bezichtigen op onze website: www.wtc-stjoris.be
Salu and see you on 03/12/2011