Zo 05/12/2010 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

perfecte organisatie maar aan het rare weer kan je niets doen wat een verschil bij zaterdag in de mooie sneeuw ,vnu was die mooie sneeuw een vieze brij ,nu en dan spiegelglad en soms diepe modder .Toch een tip aan organisatie ....in de wintertochten geen preivelden,maisvelden of weidedoorsteken steken [-X [-X (of teware ge keuze heeft zoals op het laatst ).hopelijk volgend jaar terug in betere weersomstandigheden.
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

spiermassa wrote:perfecte organisatie maar aan het rare weer kan je niets doen wat een verschil bij zaterdag in de mooie sneeuw ,vnu was die mooie sneeuw een vieze brij ,nu en dan spiegelglad en soms diepe modder .Toch een tip aan organisatie ....in de wintertochten geen preivelden,maisvelden of weidedoorsteken steken [-X [-X (of teware ge keuze heeft zoals op het laatst ).hopelijk volgend jaar terug in betere weersomstandigheden.
We hebben getwijfeld om dat weiland erin te steken, we hebben het tweemaal getest en het was okee. Laten vallen was moeilijk omdat we geen alternatief hadden om er rond te rijden, tenzij we de rit dan 5 km zouden ingekort hebben. Maar volgend jaar - als we weer op dezelfde datum zitten - moeten we een beter noodparcours hebben in geval van slecht weer. Dat staat dus op de rol.
De prei en maïsvelden zijn later geschrapt en we hebben iedereen langs de baan gestuurd.
Het weer heeft ons flink parten gespeeld, we hadden dooi verwacht maar niet zo erg. 't Is te zeggen, dat de flinke regenval de bodem over een dikkere laag ontdooid heeft.
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Het weer was inderdaad een lelijke tegenvaller.
Zonde van al jullie inspanningen.
Na enkele kilometers waren mijn schoenen volgelopen met ijswater, dus vreselijk koude voeten de rest van de rit.
In de bossen van Lembeke was er een lichte mist opgekomen, het had een iets mysterieuze sfeer tussen de bomen met de smeltende sneeuw.
Dus voor mij toch wel een beetje speciaal.

Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken;
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... tSleidinge

Groetjes en nog veel fietsplezier.
Martin
Mountainbiker

Post by Martin »

ondanks de staat van het parcours en de koude voeten toch genoten van deze prachtige rit en uitmuntende organisatie. Mijn ketting in twee getrokken (maar gelukkkig had ik een slotje mee) op dat slechte stukje privé. Dit stukje lag er inderdaad slecht bij, maar daar zat de plotste dooi waarschijnlijk voor iets tussen. Voor de rest was alles berijdebaar.
Een dikke proficiat aan de organistatie en jammer dat er niet wat meer volk was, want wat mij betreft hadden de afwezigen ongelijk.
Tot volgend jaar.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kvond al raar dak plots alleen was door de weide,alternatief nie gezien langs de baene.Maar mits goede schoenen en handschoenen nooit geen koud gehad.

ps verschillende malen geflitst geweest ....waar vinden we de foto's.
massi
Mountainbiker

Post by massi »

er zijn er al te zien van marie christine link zie bovenstaand bericht

andere fotos worden op onze websit geplaatst eerstdaags
http://ghostbikers.in.evergem.be

groeten en bedankt voor de komst :-D
ijskoning
Mountainbiker

mountainbikerit sleidinge

Post by ijskoning »

was een goed ritje na lange tijd niet te hebben gereden maar heb de smaak terug te pakken wel 1keer gevallen door dat er somige stukken ijspistes waren maar we mogen niet klagen de bevoorading was prachtig voor et kacheltje deed deugt volgendjaar terug van de partie met 2collega mountainbikers groeten sven
spiermassa
Mountainbiker

Post by spiermassa »

we waren hier de dappersten nog vergeten te vermelden.CHAPEAU voor de dappere kinderen die de kidstocht gereden hebben in deze omstandigheden.....den flandrien is nog niet uitgestorven.
hansha0rtman
Mountainbiker

Petje af

Post by hansha0rtman »

Zaterdagochtend uit midden Nederland vertrokken voor 2 veldtochten in België. Mijn complimenten gaan vooral uit naar alle mensen uit Sleidinge e.o. die de tocht Zondag hebben mogelijk gemaakt. Wat een uitgebreide bevoorrading en uitstekende douches. Hier kunnen wij in Nederland nog wat van leren. Het bier van de lokale brouwerij van de zaterdagtocht mocht er ook best wezen. Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn. Misschien wordt de buitenlandse delegatie dan ook groter, ik probeer nog vier andere fietsmaten te overtuigen.
Groeten van een pedalenpester
lonely biker
Mountainbiker

5 december

Post by lonely biker »

spiermassa wrote:we waren hier de dappersten nog vergeten te vermelden.CHAPEAU voor de dappere kinderen die de kidstocht gereden hebben in deze omstandigheden.....den flandrien is nog niet uitgestorven.

ja spiermassa ,die klein mannen gaan allemaal zo atleten gelijk u worden,,,bedankt voor te komen naar onze tocht,,,,groeten filip
Post Reply