Zo 12/12/2010 Wouw (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
waarom komen al die nederlanders toch ieder weekend weer naar Antwerpen afgezakt?
als ik kan kiezen tussen vlaanderen en west-brabant kies ik toch echt voor de nederlandse tochten (halsteren of kalmthout???)
voor de rest zoek ik geen ruzie of zo.
waarschijnlijk zijn er in vlaanderen op zondag meer sportkantine,s open
met de betreffende douche gelegenheid en wordt er in nederland meer vanuit een cafe gestart.
voor de rest zoek ik geen ruzie of zo.
met de betreffende douche gelegenheid en wordt er in nederland meer vanuit een cafe gestart.
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Dan heb je zeker niet veel bij onze zuiderburen tochten gereden?? Ik weet er veel aan te wijzen welke schitterend zijn, maar dat ga ik jouw niet verklappen want dan wordt het er veel te druk!!!rene hoek wrote:als ik kan kiezen tussen vlaanderen en west-brabant kies ik toch echt voor de nederlandse tochten (halsteren of kalmthout???)
voor de rest zoek ik geen ruzie of zo.![]()
![]()
![]()
Succes heeft ook zijn keerzijde.!! Het is dikwijls hier in Bergen op zoom en omgeving filerijden. en dan zijn er soms bij die denken dat het parcours alleen voor hem is uitgezet.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
in Galder waren toch douches voorzien
een bangelijke tt trouwens daar gereden en hoop hier ook een schitterende tt te rijden zonder sneeuw (ijs)
een bangelijke tt trouwens daar gereden en hoop hier ook een schitterende tt te rijden zonder sneeuw (ijs)
ik rij sinds ,99 de kalender die door verschillende toerclubs (ook door strammermax)op verschillende site te vinden is.
begin dan in wouwse plantage en eindig in kalmthout bij de renault garage
idd wordt ik ook weleens in de kant geduwd en komt het ook regelmatig voor (nederland of vlaanderen) dat ik in de file rij.
verder heb ik er nog steeds plezier in en hoef je mij dus niets te verklappen, ik vind ze zelf wel.
en zondag gaan we weer lekker TOEREN.

begin dan in wouwse plantage en eindig in kalmthout bij de renault garage
idd wordt ik ook weleens in de kant geduwd en komt het ook regelmatig voor (nederland of vlaanderen) dat ik in de file rij.
verder heb ik er nog steeds plezier in en hoef je mij dus niets te verklappen, ik vind ze zelf wel.
en zondag gaan we weer lekker TOEREN.
Vorig jaar ook deze tocht gereden in de sneeuw. Hopelijk dit jaar geen sneeuw maar dat wordt afwachten. In ieder geval ga ik naar Wouw omdat dit een tocht is die op mooie stukken komt, net als die van Wouwse Plantage, alleen komen ze ook over de Heide en daar moeten diverse klimmetjes genomen worden wat het mountainbiken mooi maakt.
Filerijden waarover hierboven gesproken wordt kom je overal tegen en als dat niet zo is dan is het een tocht over veel rechte paden. Tevens de keuze om ook 60 km te rijden.
Filerijden waarover hierboven gesproken wordt kom je overal tegen en als dat niet zo is dan is het een tocht over veel rechte paden. Tevens de keuze om ook 60 km te rijden.
-
Herminator
- Mountainbiker
Post by Herminator »
Wat een geleuter over een douche of niet.
Hoe zit het met de ondergrond in Wouw en omstreken ?
Te doen of is het 'stoempen' en baggeren ?
Grtz
Hoe zit het met de ondergrond in Wouw en omstreken ?
Te doen of is het 'stoempen' en baggeren ?
Grtz
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
rubber-12 wrote:Dan komen de Spike Claw's ook eens buitendevil biker wrote:in Galder waren toch douches voorzien![]()
een bangelijke tt trouwens daar gereden en hoop hier ook een schitterende tt te rijden met veel sneeuw (ijs).