Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) Jup , de tegenterters zullen ook van de partij zijn .
Zo vroeg mogelijk van start . Vanaf wanneer mogen we starten :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ?????????

GR.SL.T.2. 8) 8) 8)
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

slappetieze2 wrote:8) 8) Jup , de tegenterters zullen ook van de partij zijn .
Zo vroeg mogelijk van start . Vanaf wanneer mogen we starten :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ?????????

GR.SL.T.2. 8) 8) 8)
Vanaf 8.00 uur, let wel, je vliegt direct de bossen in, afhankelijk van de weersomstandigheden zou het wel kunnen gebeuren dat je nog verlichting nodig hebt. Best de verkeersregels in acht nemen. :wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

'k heb bij de st Ritatrappers wat reklame gemaakt voor Hertsberge. Ik hoop een grote groep te hebben overtuigd om naar Hertsberge te komen.
Ikzelf zal waarschijnlijk (zoals meestal) vroeg van de partij te zijn. 8h lijkt me te doen.
Het zal waarschijnlijk voor de grote toer zijn. :roll:

@Superfan; ik geloof dat de eieren dit jaar op de goeie plaats zijn gedeponeerd. Vrij veel bewolking maar droog. Max temp. 6°C :-D

Groeten

geertje :wink:
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

haha juist het weerbericht gezien en het ziet er echt goed uit voor zaterdag;
zoals er het naar uitziet zal niemand moeten afhaken door de weersomstandigheden
denk dat ik morgen eens tot herstberge rij om een paar stroken te verkennen
borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

Zaterdag zal ik zo vroeg mogelijk vertrekken want na de rit moet ik in de zaal de dorstigen bedienen.
De weersverwachtingen zitten voor de moment goed en wat mij betreft de conditie ook.

Ps : zit nog meer bos in dan voorig jaar dus krachten doseren .
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voilà sè, vers van de pers, dit is wat ik toegestuurd kreeg van onze parkoerbouwer. 't Ziet er goed uit, smeer maar de kuitjes in, 't zal nodig zijn. :lol: :lol:

Net terug van verkenning.

Wat willen de weergoden nu eindelijk , eerst overvloedige regen; dan een weekje sneeuw en 10 graden vorst, zondag regen en lichte dooi, en wat volgt er nog de komende dagen ???

Al bij al ben ik gunstig gestemd over onze omloop van de Bossen van Vlaanderen, heb hier en daar enkele plassen moeten wegwerken, maar het blijft goed berijdbaar in onze bosstreek, als het nog een tweetal dagen kan droogvriezen, en met een inspanning van de parcourbouwers maken we er terug een mooie tocht van.
'k Heb er wel twee veranderingen moeten inplanten, één bosje dat onder water staat, is vervangen door een mooie landelijke bosdreef, en een tweede stuk, waar ze momenteel bomen aan het kappen zijn met een grote machine, is een stukje ingekort.
het offroad percentage blijft dan nog altijd boven de 80% hoor.

Waarop wacht je, kom naar de BOSSEN VAN VLAANDEREN OP 11 DECEMBER.

@Geertje, hopelijk blijven de vooruitzichten zoals ze nu zijn, en dan zijn de eitjes idd goed geplaatst geweest. :wink:
Freddie Rakettie
Mountainbiker

Post by Freddie Rakettie »

Heuj hupla goi!
Kben der were.
Na enkele maanden te hebben gesukkeld met mijn pols ben ik sederd verleden week op pad met mijn bike-ske.
Ja, nen nieuwen. Om mijn ouwe knoken wa te sparen is em nu dubbel geveerd. Hopelijk houd mijn pols het uit en kan ik zonder al te veel last de rit uitrijden. Verleden week al eens uit geprobeerd in St-Joris. Tviel nie mee. Achja de conditie (het gewicht) valt dik tegen. Mijn moatjes hebben gelukkig op mij gewacht en nu en dan eens getoond hoe goed zij wel waren. Maar we zijn samen aangekomen. Waarvoor mijn dank.
Allez tot zaterdag en hopelijk [-o< komt het zonnetje wat mee spelen in de bossen van Vlaanderen. :bounce:
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

juist terug van een ritje tot aan en in herstberge en k'moet zeggen alles ligt er heel goed berijdbaar bij
vrijdag nog eens samen met de ploeg de hele tocht afhaspelen en dan zaterdag (hopelijk nt met houten kop want vrijdagavond life of agony in torhout) op post

tot dan
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

80% offroad e wel vrje fele ! =D>
De laatste jaren geen enkele editie gemist en zelfs bijna altijd de groten toer dubbel gereden.

Nu waarschijnlijk de groten toer gedeeld door 2.
Zullen nog zien wat de ondergrond ons brengt. [-o<
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

jodelaietie wrote:80% offroad e wel vrje fele ! =D>
De laatste jaren geen enkele editie gemist en zelfs bijna altijd de groten toer dubbel gereden.

Nu waarschijnlijk de groten toer gedeeld door 2.
Zullen nog zien wat de ondergrond ons brengt. [-o<
'k Weet het dat da vrje fele is, maar tegenover vorig jaar zijn er nog een paar verbindingsstukken off-road geworden.

Morgen zelf ne keer goan zien, en als Slik20 zegt dat goed is, dan goat da zeker zo zijn. :wink:
Post Reply