Zo 05/12/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Zo enthousiast we zaterdag waren over de staat van het parcours na het uitpijlen,zo ontgoocheld waren we zondagmorgen over het weer van de voorbije nacht en de gevolgen daarvan :evil: .Frustrerend om zo lijdzaam de grillen van de weergoden te moeten ondergaan.Desondanks kwamen er nog 148 moedige bikers opdraven die we dan ook extra hebben proberen in de watten te leggen.Bedankt aan deze ijsberen en hopelijk tot een volgende editie =D> .

grt,
bip bip
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Ik die gehoopt had op een echte sneeuwtocht was diep teleurgesteld door de plotse dooi . Zaterdagnacht hoorde ik de sneeuw van het dak schuiven en ik wist meteen dat het worst case scenario uitkwam . Nog nen dikke proficiat voor de 148 moedigen die kou nat en glad trotseerden . Tot volgende keer , bedankt .
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

bip bip wrote:Zo enthousiast we zaterdag waren over de staat van het parcours na het uitpijlen,zo ontgoocheld waren we zondagmorgen over het weer van de voorbije nacht en de gevolgen daarvan :evil: .Frustrerend om zo lijdzaam de grillen van de weergoden te moeten ondergaan.Desondanks kwamen er nog 148 moedige bikers opdraven die we dan ook extra hebben proberen in de watten te leggen.Bedankt aan deze ijsberen en hopelijk tot een volgende editie =D> .

grt,
bip bip
We hadden hetzelfde gevoel bij het uitpijlen van onze tocht zaterdag (Ghostbikers Sleidinge) ...
Ik had dooi verwacht maar niet in zulke hevigheid... vooral de vele regen heeft ons de das om gedaan.
Bij ons 268 deelnemers, ruim onder de verwachtingen.
Post Reply