Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

satan wrote:en hoe staat het met de mannen van endurance team, zijn ze inform

1 2 3?
tis te hopen voor hen want anders wordt het ipv 1 2 3 iets anders namelijk: 1 2 3 4 hoedje van hoedje van 1 2 3 4 hoedje van papier :bounce:
voor de rest ben ik precies den enigen hier die zich zit te verkneukelen bij dit heerlijke weertje ... 8)
satan
Mountainbiker

Post by satan »

ja laat het maar goed zwaar liggen , de echte hel
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

@Devils/Wald: Wegens werk, gezin, ziekte kan je niet trainen maar voor wat sneeuw. Komaan mannen, hoe kan je nu leren rijden in de sneeuw ;) ...een rustige duurtraining nooit niet slecht. En ge moet uwe velo bijna niet kuizen :-)

Vandaag Wuustwezel was gesmolten sneeuw, plassen, wa modder van de eerste tot de laatste meter bij 2C en buiten wisselen, goed voor een dik uur maar bv. 5u. dan vriezen mijn tenen eraf......de term HEL van Wuustwezel klonk door het door de speakers....vermoed reportage op ATV.
Cava Loco
Mountainbiker

Post by Cava Loco »

Devils Red wrote:
Wald Herr wrote:Pfff, vandaag weeral niet kunnen gaan biken... Onvoorstelbaar wat een ellendig weer zeg :cry: Gelukkig ist deze namiddag droog gebleven zodat ik op z'n minst m'n looptoer heb kunnen doen... Heel de week nog vrieskou, dus biken zal er niet meer van komen want ik heb weinig zin om 2 weken voor de Hel op menne b*k te gaan... Mentaal begint het wel te wegen : willen trainen en nie kunnen #-o
Ik troost me maar met de gedachte dat alle deelnemers dezelfde trainingsellende hebben... Alleen de Nysen van deze wereld kunnen gaan trainen in het warme zuiden en met een privevliegtuig ff terug komen voor een wedstrijdje 8) 8)

Hier net hetzelfde gevoel.

Voor wat het waard is : De 14-daagse weersvoorspelling geeft max 4°C en 65 tot 70% kans regen vlak voor D-day.
Maak daar ondertussen maar al 2 graden van en 70% kans op regen. We zullen wel gespaard blijven van enige wind zoals het er nu uitziet... Zal dus allemaal nog wel meevallen zeker [-o< ( al kan ik het bij god ni weten natuurlijk want zal m'n eerste worden :lol: )
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ik ben net de toer eens gaan rijden,allee de eerste 17 km toch.De sneeuw is weg =>allemaal ijs in de plaats en ik weet ni wat het minst slecht is :lol:

Ik heb zo den indruk dat ik mijn eerste passage door de hel nog lang zal herinneren :drunk:
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

XLS wrote:@Devils/Wald: Wegens werk, gezin, ziekte kan je niet trainen maar voor wat sneeuw. Komaan mannen, hoe kan je nu leren rijden in de sneeuw ;) ....
Groot gelijk, maar 14 dagen voor de hel neem ik liever geen risico meer. Rijden op de rollen is dan mijn oersaai alternatief. ( de strepen worden toch pas verdiend op de dag des oordeels.)

En wat de omstandigheden ook zullen zijn; over de grens gaan doe je toch.
Makkelijkere omstandigheden => snellere tijd maar niet minder afzien.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Devils Red wrote:
XLS wrote:@Devils/Wald: Wegens werk, gezin, ziekte kan je niet trainen maar voor wat sneeuw. Komaan mannen, hoe kan je nu leren rijden in de sneeuw ;) ....
Groot gelijk, maar 14 dagen voor de hel neem ik liever geen risico meer. Rijden op de rollen is dan mijn oersaai alternatief. ( de strepen worden toch pas verdiend op de dag des oordeels.)

Dadelijk mijn schaatsen nog eens onderbinden om een looptraining af te werken op het spekgladde asfalt van die oersaaie, mind-killing fietspad. :lol: :bounce: :bounce: Zoals ik mijn maten al eens vertelde: "de enige plek waar succes VOOR trainen en werken komt, is in het woordenboek" :roll:
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

MAD MAX wrote:
Devils Red wrote:

Dadelijk mijn schaatsen nog eens onderbinden om een looptraining af te werken op het spekgladde asfalt van die oersaaie, mind-killing fietspad. :lol: :bounce: :bounce: Zoals ik mijn maten al eens vertelde: "de enige plek waar succes VOOR trainen en werken komt, is in het woordenboek" :roll:
mooi gezegd
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Afgelopen weekend tijdens mtb-training in de Ardennen zwaar onderuit gegaan. Er lag veel sneeuw, maar dat was niet de oorzaak van valpartij. In een snelle afdaling raakte er een stok in mijn voorwiel waardoor ik over kop ging en vol op mijn knie terechtkwam. Gevolg: pijnlijke gezwollen knie; heel zware bloeduitstorting rondom de knieschijf. Vanavond laat ik foto's nemen voor verder onderzoek.Trainen zit er de komende dagen niet in. Bijzonder jammer moment. vlak voor de allerlaatste zware trainingsweek. Hopelijk komt deelname niet in het gedrang...
peet
Mountainbiker

Post by peet »

Waar ben ik toch aan begonnen met mijn inschrijving voor de hel?

Vandaag toerke in Kastel ook eens gaan biken.
Toch oppassen geblazen.
Het lijkt meer op schaatsen dan op fietsen.

Met naar huis te fietsen goed op mijne bek gegaan.
Wat vel kwijt aan mijn linkerkant en goed stijf aan die kant.

We zullen wel zien wat mijn eerste deelname gaat brengen.

Voor de rest nog veel trainingsplezier de laatste dagen!!!!!

Tot de 19 de
Post Reply