Zo 05/12/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Greenbikers, bedankt voor de rit. Jammer dat er door deze omstandigheden niet meer volk was, voor jullie blijft het werk hetzelfde =D> =D>

Ik heb plezier gehad aan de tocht !!

Jammer dat net voor het Nonnenbos het licht plots uitging :oops: Een tijdje geleden dat ik dit nog eens heb gehad maar ja ... niet 100% in vorm, te weinig gedronken/gegeten en onderkoeld door ongelukkig moeten voetzetten in een diepe ijsplas :cry:

idd Wouter Weylandt eveneens gespot.

Tot de zomerrit !
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

El Che wrote:
P° wrote:
El Che wrote:Hoe strikt zijn de starttijden ? Maw. kan er (iets) vroeger dan 08.00 of wat later dan 10.30 gestart worden ? Als het parcours en het weer het toelaten zou ik de 30 km aan de 50 willen koppelen.
Éérst de 30 en dan de 50km doen,hé :wink:
Qua timing uiteraard de beste keuze, maar ik eet mijn dessert liever na het eten dan ervoor :wink: :wink: :wink:

Neen, bij 'normaal weer' zou ik het ook zo doen, maar in dit geval liever eerst 50 om het er daarna eventueel bij te laten ...
Den 'hoofdschotel' kreeg ik maar net op, dessert dus maar gelaten voor wat het was :wink: :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Inderdaad aan alle greenbikers =D> =D> =D> bedankt voor alle moeite en deze mooie rit . Het weer hebben jullie niet in handen maar het parcour wel en dat was in orde ... Sommige stukken waren echte ijsbanen maar je kon meestal wel naast of in het midden op een grasstrookje rijden . Zelf maar één keer tegen de vlakte gegaan in het begin op een afdalinkske naast de spoorweg #-o ... Maar hoe meer km's ik maakte hoe meer het vertrouwen kwam en hoe meer ik er begon van te genieten .
Dus voor mij was dit een geslaagde rit ....

Thx
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Voor de foto's: http://www.greenbikers.be/winter/wintertocht.html

Proficiat aan alle moedigen die er toch voor kozen om te starten ! =D>
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik heb nog even getwijfeld deze morgend om te starten, ben er dan toch maar voor gegaan, de 50 km op een deftig tempo kunnen uitrijden en zonder vallen :bounce:

@ Greenbikers =D> voor het doorzetten in deze wersomstandigheden,
de soep en den boterham waren lekker,organisatie was dik in orde.
Tot de volgende keer.
16Horsepower
Mountainbiker

Post by 16Horsepower »

Vanmorgen even getwijfeld bij het horen van de regen op ons dak en het zien dat de sneeuw stilaan overal in ijs of water was veranderd...
Finaal toch maar de fietskleren aangetrokken en geen spijt van gehad.
Dit waren nog eens Flandrien-omstandigheden. Leuke tocht al was het vechten tegen de kou door het smeltwater.
Slechts één keer eens schuivertje op een ijsplek.
Als je goed afremt voor de bochten, lukt het eigenlijk best wel nog bij deze omstandigheden.
Ook één vrouw met korte broek gezien, amaai, straffe kost!
Bedankt voor de organisatie![/u]
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

Waanzin, ik ben om iets na 10 uur als één van de laatste vertrokken voor de 50 km. Het was ongelooflijk afzien, maar het gevoel achteraf is des te bevredigender. Na de bevoorrading kreeg ik mezelf niet meer in het warm gefietst ( ok mijn voeten zijn nooit echt warm geweest), en dan werd de miserie alleen nog maar groter. Door zo verkleumd te rijden toch 1 keer onderuitgegaan in de dreef aan de kliniek ( zoals zovelen), ook iets te weinig gegeten onderweg waardoor ik er op het einde volledig door zat. Dit alles werd ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijk en optimale organisatie van deze TT.

Bedankt, en tot volgend jaar!

Edit: En ooit ga ik is niet als één van de laatste vertrekken zoda kik ook op de foto sta! ( das nu al 3 edities op rij! #-o )
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

siemenmoens wrote:En ooit ga ik is niet als één van de laatste vertrekken zoda kik ook op de foto sta! ( das nu al 3 edities op rij! #-o )
Ik was eerst weg en ik sta ook niet op de foto. Aan de foto's te zien heeft de fotograaf zich een paar keer verplaatst en dan loop je het risico niet gespot te worden. Enfin, volgende keer beter
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

Het zal voor de fotogaaf ook ni de meest aangename dag zijn om daar te staan, koude, regen, ijs sneeuw en dan zo weinig volk da voorbij komt. Ik zou ook ni al te lang blijven staan. :wink:
fourstrokepriest
Mountainbiker
Location: On One Inbred 29er, Trek 69er, Cinelli Supercorsa, Street Bob

Post by fourstrokepriest »

Mij gisteren heel goed geamuseerd!
Heel mooie toch met ferme kaseistroken, ik rij nog niet zo heel lang en moet zeggen dat dat toch zwaarder is dan verwacht!
Bij toestanden als gisteren zijt ge soms wel beter met schaatsen, maar da maakt het plezant he, zo eens een bambi gevoel af en toe.
Nen dikke merci voor de organisatie!!
Post Reply