8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Kristof Huyck wrote:Misschien iets later als 't kan? Kzou nl met de fiets naar ginder gaan en voor 8u is't vrij donker... 8u30 anders?
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
ok tot morgensvekken wrote:8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Kristof Huyck wrote:Misschien iets later als 't kan? Kzou nl met de fiets naar ginder gaan en voor 8u is't vrij donker... 8u30 anders?Dan hebben we tijd genoeg om tot daar te schaatsen ...
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
VTom wrote:Niet van de partij in Bornem![]()
Zware verkoudheid houd me binnen.
Spreken we anders af op de parking van de Landsheer (brouwerij) om 8uur ??? Ik zal er ook staan samen met mijne kozzen en Michael ...svekken wrote:8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Kristof Huyck wrote:Misschien iets later als 't kan? Kzou nl met de fiets naar ginder gaan en voor 8u is't vrij donker... 8u30 anders?Dan hebben we tijd genoeg om tot daar te schaatsen ...
Dan kunnen we van daar vredr schaatsen
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Komt in orde ... als sven me om 7u50 uithaalt zijn we +- 8u wel daarGun*666 wrote:Spreken we anders af op de parking van de Landsheer (brouwerij) om 8uur ??? Ik zal er ook staan samen met mijne kozzen en Michael ...svekken wrote:8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Kristof Huyck wrote:Misschien iets later als 't kan? Kzou nl met de fiets naar ginder gaan en voor 8u is't vrij donker... 8u30 anders?Dan hebben we tijd genoeg om tot daar te schaatsen ...
K'zal er ook zijn om 8 uur, tot morgen.flaming_jakke wrote:Komt in orde ... als sven me om 7u50 uithaalt zijn we +- 8u wel daarGun*666 wrote:Spreken we anders af op de parking van de Landsheer (brouwerij) om 8uur ??? Ik zal er ook staan samen met mijne kozzen en Michael ...svekken wrote: 8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Dan hebben we tijd genoeg om tot daar te schaatsen ...
Dan kunnen we van daar vredr schaatsen.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
pff, het wordt gevaarlijk morgenvroeg, ben net thuis en tis aan 't dooien geweest en tis aan 't regen. Als het vannacht aan de grond vriest worden de wegen ijsbanen
Dus dat schaatsen gaat ge letterlijk mogen nemen dan 
- svekken
- Mountainbiker
'k zal der wel staan met m'n smurfmobielGun*666 wrote:Spreken we anders af op de parking van de Landsheer (brouwerij) om 8uur ??? Ik zal er ook staan samen met mijne kozzen en Michael ...svekken wrote:8u30 daar is goed, Jan ik kom u om 7u 50 ophalen, ok?Kristof Huyck wrote:Misschien iets later als 't kan? Kzou nl met de fiets naar ginder gaan en voor 8u is't vrij donker... 8u30 anders?Dan hebben we tijd genoeg om tot daar te schaatsen ...