Sapim CX-Ray is qua gewicht identiek aan de Aerolite van DT.
Ze kosten wel een heel stuk minder, én zijn Belgisch.
Ik ga voor Sapim.
ztr olympic ztr crest
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
CaNNondAle BiKeR
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F1000 LeFtY / Cannondale Team Scalpel '07 LeFtY (Broken!!) / Cannondale Scalpel '09 LeFtY
Re: aero/competition
Post by CaNNondAle BiKeR »
Kijk eens op deze webpage...CHRISCROSS wrote:Nog wat verder gezocht. Weet iemand hoeveel verschil het op een wielset zou maken om dt competition of dt aerolite te gebruiken als we over gewicht spreken.
Is er iemand die weet waar je voor een goede prijs een wiel kunt laten spaken met 240 s naven/ztr alpine/dt competition ?
Bedankt alvast.
http://www.r2-bike.de/bilder/laufradliste_2011_web.pdf
- triple
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
Geen link, afgelezen van mijn Crest velgen.marb wrote:Merci even omgerekend:
2.0 / 3.3bar
2.2 / 3.1bar
En voor straatbanden?
Kan je de link even bijvoegen met de waarden erop...ik rij diwijls met 1.3 kojak's
Voor 1.0 banden 60 psi max en 1.5 banden 55 psi max
Verder staat er op,
ERD 540, 559x21, 26 inchx24.4. 24.4 is de breedte van de velg.
Ah , merci voor de info hé.triple wrote:Geen link, afgelezen van mijn Crest velgen.marb wrote:Merci even omgerekend:
2.0 / 3.3bar
2.2 / 3.1bar
En voor straatbanden?
Kan je de link even bijvoegen met de waarden erop...ik rij diwijls met 1.3 kojak's
Voor 1.0 banden 60 psi max en 1.5 banden 55 psi max
Verder staat er op,
ERD 540, 559x21, 26 inchx24.4. 24.4 is de breedte van de velg.
Is wel aan de lage kant he voor 1.3=4bar
We zullen wel zien zeker...
-
Bulkie
- Mountainbiker
Re: aero/competition
Leuk lijstje, maar er staan toch paar foutjes in (bvb gewicht ventielen is niet meegeteld, en ze zeggen niets over kruispatroon ea). Geeft ook geen verschil aan tss Comp en Aerolite (+-80 à 100g). Tsn Aerolite en Revo is er ook geen verschil (wel verschillende eigenschappen) hoewel vaak gezegd wordt van wel.CaNNondAle BiKeR wrote:Kijk eens op deze webpage...CHRISCROSS wrote:Nog wat verder gezocht. Weet iemand hoeveel verschil het op een wielset zou maken om dt competition of dt aerolite te gebruiken als we over gewicht spreken.
Is er iemand die weet waar je voor een goede prijs een wiel kunt laten spaken met 240 s naven/ztr alpine/dt competition ?
Bedankt alvast.
http://www.r2-bike.be/bilder/laufradliste_2011_web.pdf
Ken