Zo 05/12/2010 Lokeren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Net ZWAAR ontgoocheld terug uit Lokeren!!!!
Deze morgen in alle vroegte gekeken op de computer en er was dus geen sprake van aflasten, dus om 6u45 vertrokken naar ginds om te biken.
Bij aankomst alles rustig klaargemaakt en dan gaan inschrijven.
Maar helaas aan de deur een bordje : MTB tocht afgelast!!!!!
Moest ik daarom 75 km rijden met de wagen????? Het was de enige rit van de vwb in den omtrek om te kunnen rijden voor de punten van superbiker en dan wordt hij afgelast!!! Dit was de eerste en tevens laatste keer dat ik naar Lokeren kom afgezakt om te rijden.
Niks inschrijven of registreren, boeken toe en huiswaarts!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

slooverke wrote:Net ZWAAR ontgoocheld terug uit Lokeren!!!!
Deze morgen in alle vroegte gekeken op de computer en er was dus geen sprake van aflasten, dus om 6u45 vertrokken naar ginds om te biken.
Bij aankomst alles rustig klaargemaakt en dan gaan inschrijven.
Maar helaas aan de deur een bordje : MTB tocht afgelast!!!!!
Moest ik daarom 75 km rijden met de wagen????? Het was de enige rit van de vwb in den omtrek om te kunnen rijden voor de punten van superbiker en dan wordt hij afgelast!!! Dit was de eerste en tevens laatste keer dat ik naar Lokeren kom afgezakt om te rijden.
Niks inschrijven of registreren, boeken toe en huiswaarts!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
hier ook van dat, ook een verplaatsing van een 60 km voor niets gemaakt. Ik kon het al vermoeden bij het binnen rijden van Heiende (auto's die al terugkeerden met mtb erop).
Ook zeer teleurgesteld in de organisatie :evil: :evil:

@simbertje:Aflassen !!!!
Hoe kom je daar nu bij. We zijn MTB-ers geen voetbalmannekes hé.
--> Blijkbaar dus toch voetbalmannekes :roll:
Peter#21
Mountainbiker

Post by Peter#21 »

Had het wel verwacht da ze het gingen aflassen. Ik ben ne keer blijven liggen in bed dat is eens iets anders ik zal me thuis wel op de home trainer amuseren...
simbertje
Mountainbiker

Post by simbertje »

'k zal me in de 1e plaats verontschuldigen voor al degene die gekomen zijn.
Blijkbaar zijn de leidinggevenden wat minder voetbalgezind. :-)

Sorry mannen ik vind dit echt jammer voor jullie, we hadden net gisteren ons parcours wat aangepast en ingekort, zodat er bij dooi ook goed kon gereden worden
Maar 't was echt gevaarlijk glad op sommige plaatsen.
Last edited by simbertje on Sun 05 Dec 2010 12:57, edited 1 time in total.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Bornem is zoals gezegd wel doorgegaan ,we zijn er met z'n zessen van de club gestart ,glibberig maar wat wil je anders ,wil je fietsen dan moet je naar een echte mtb club gaan ,daar gaat de tocht altijd door !

Ook Wouter Weylandt van Quick step is er gestart .
Den Jumper
Mountainbiker

Post by Den Jumper »

Daar is wel iets van waar, =D> .Het is jammer dat ze die mensen zover laten komen om te horen dat het afgelast is plus dat de organiserende club niks van elkaar afweet [-X [-X [-X .
rossem
Mountainbiker

Post by rossem »

gewoonweg niet te doen, 2 km. geprobeerd.blij met aflasting. tot volgend jaar
GuidoObrie
Mountainbiker

Post by GuidoObrie »

Ik had deze week al door dat het in Lokeren niet door zou gaan.
Ben daarom vanmorgen direkt naar Bornem gereden en daar was wel ambiance.OK het was glad maar wij MTB ers zij toch geen Jeanetten zoals de voetballers of wel...?
massi
Mountainbiker

Post by massi »

bij ons in sleidinge is ook alles doorgegaan en waren 268 diehards

was op sommige plaatsen glad maar zeker te doen een iets minder gemiddelde dan maar he :wink:
Post Reply