Zo 05/12/2010 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Maarten Vanduffel
Mountainbiker

Post by Maarten Vanduffel »

Dag Allemaal,

We hebben de tocht vandaag uitgezet en ik moet zeggen dat de Lommelse en luyksgestelse bossen en mooi wit bijliggen. De vele singletracks en brederre bospaden zijn redelijk goed te berijden. We hebben de stukken die echt niet te doen waren uit de route gelaten zodat de tocht voor de gemiddelde biker goed te rijden is.
Bij de bevoorading zal voldoende warme soep zijn en kunt u zich ook warmen aan een gezellig kampvuurtje.

Tot
Morgen

Het Bike Team Lommel
Stella33cl
Mountainbiker

Post by Stella33cl »

Den tocht vandaag al eens verkend tijdens een sneeuwbui. De tocht gaat voor 95% over bospaden, onverharde paden als het niet gevroren zou hebben. Dus van sneeuwpap en zout van de wegen zal men weinig last hebben.
Het enigste waarvan je last kan hebben is hier en daar een wandelende sneeuwduin #-o , die opeens opduikt.
De moeilijkste (of gevaarlijke) stukken zijn er uit gelaten, maar voor de rest een geweldige tocht van 45km. =D>
Vanberingen
Mountainbiker

Post by Vanberingen »

In Meeuwen was het plezant, dus we komen ook naar Lommel!
Den Bom
Mountainbiker

Post by Den Bom »

De Free-Bikers uit Witgoor zullen er ook zijn, al vrees ik wel met minder volk dan normaal.
Maarten Vanduffel
Mountainbiker

Post by Maarten Vanduffel »

het is hier nu weer een beetje aan het sneeuwen. Niks zo leuk als in de verse sneeuw fietsen .

Grtz from Lommel
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik ben ook in Meeuwen gaan rijden en was één van de de eerste die er starten en zeer dus mooi om te biken. maar het is voor de moment hier in Balen aan het regenen #-o . ik zal morgen-vroeg wel zien. maar vermoed dat het er zeer glad zal bij liggen.

Ief
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Glad zal wel meevallen denk ik.
't Is momenteel een pap dus het zou wel eens een vettig ritje kunnen zijn. :-?
En ik heb zo naar uitgekeken door de sneeuw te rijden. :(
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

rony_rabijns wrote:Ook de Dabbers zijn present met een delegatie. Het is een mooi parcours met leuke singletracks.
De Dabbercam is pas volgende week hersteld ... :(

www.dabbers.be
Helaas pindakaas!
We hebben vanmorgen besloten om niet te vertrekken. Het weer schrikt ons niet gauw af, maar de huidige toestand en de voorspelling voor de rest van de voormiddag waren toch overtuigender. Jammer.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

rony_rabijns wrote:Helaas pindakaas!
We hebben vanmorgen besloten om niet te vertrekken.
Same here. :cry:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Wij zitten ons ook thuis te vervelen.. :( :(
Maar om nu 2 uren door de ijskoude regen gaan rijden op bevroren ondergrond is er toch over... Ge krijgt het niet warm omdat ge niet kunt doorrijden, dus in een mum van tijd ben je doorweekt en onderkoeld.. Jammer voor de organisatie...
Locked