Wie niet.joeri. wrote:Ik heb net een NobbyNic gestoken, en die rijdt inderdaad goed door de sneeuw.dimimtb wrote:Spijkerbanden zijn ideaal op de bevroren en besneeuwde ondergronden, op verharde ondergrond zal hij iets minder rolweerstand geven als een andere band, maar ondanks de vele spikes is hij toch nog goed controleerbaar op de baan.pierrot le fou wrote:Kan je dan vlot rijden als je plots op droge asfalt terecht komt ?
Want hier in Belgiekske is er toch niet overal 100 procent onverharde weg en single track , ......
Hoe reageert zo'n band dan ?
Ben benieuwd ?
Pierrot
Bierbikers (Bierbeek)![]()
Ideale band is de Nobby Nic voor dit weer of zelfs een racing Ralph
![]()
Ik heb er zin in voor morgen!
Zo 05/12/2010 Weerde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: die spijkerbanden ??
Update staat parcour:
Gisteren, deze ochtend en deze namiddag (blosodomein) grote stukken van het parcour bepijld, en ik moet zeggen: het ligt er goed berijdbaar bij. Het blosodomein was zelfs fantastisch om door te rijden. Het winterlandschap levert ook mooie plaatjes op om door te fietsen.
Ik zou zeggen: laat het weer u niet afschrikken, wat het beloofd een legendarische editie te worden.
Tot morgen!! (vergeet geen handschoenen
)
Gisteren, deze ochtend en deze namiddag (blosodomein) grote stukken van het parcour bepijld, en ik moet zeggen: het ligt er goed berijdbaar bij. Het blosodomein was zelfs fantastisch om door te rijden. Het winterlandschap levert ook mooie plaatjes op om door te fietsen.
Ik zou zeggen: laat het weer u niet afschrikken, wat het beloofd een legendarische editie te worden.
Tot morgen!! (vergeet geen handschoenen
- winnes
- Mountainbiker
- Location: Schwinn Mesa GS 2000, XT/XTR, SID 2004, DT Swiss wielen
Dikke pluim voor de organisatie!
Mooie tocht, op allerlaatste moment toch nog de moeite nemen om parcours om te leiden waar nodig, ijsruimen en verwittigen voor ijsplekken...
Geen spijt gehad van mijn keuze deze morgen om toch te vertrekken.
Oh ja, misschien een klein beetje... voor die 2 blauwe knieen en duim+wijsvinger, die ik verstuikt heb bij valletje in het bos van het Bloso-domein...
Mooie tocht, op allerlaatste moment toch nog de moeite nemen om parcours om te leiden waar nodig, ijsruimen en verwittigen voor ijsplekken...
Geen spijt gehad van mijn keuze deze morgen om toch te vertrekken.
Oh ja, misschien een klein beetje... voor die 2 blauwe knieen en duim+wijsvinger, die ik verstuikt heb bij valletje in het bos van het Bloso-domein...