klikpedalen+schoenen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
klikpedalen+schoenen
Post by jacques-de-mtb'er »
hallo,
ik ken helemaal niets van klikpedalen en schoenen, maar ik ga een nieuwe MTB kopen op mijn verjaardag, ik heb al 1 in gedachten maar daar staan (nog) geen pedalen op. Nu zou ik willen weten welk soort pedalen de beste zijn voor te biken natuurlijk met bijpassende schoenen die ik zou kunnen kopen, liefst tegen een zo laag mogelijke prijs, hopelijk kan iemand mij iets hierover bijbrengen.
alvast bedankt
ik ken helemaal niets van klikpedalen en schoenen, maar ik ga een nieuwe MTB kopen op mijn verjaardag, ik heb al 1 in gedachten maar daar staan (nog) geen pedalen op. Nu zou ik willen weten welk soort pedalen de beste zijn voor te biken natuurlijk met bijpassende schoenen die ik zou kunnen kopen, liefst tegen een zo laag mogelijke prijs, hopelijk kan iemand mij iets hierover bijbrengen.
alvast bedankt
- MTB_Ward
- Mountainbiker
Ik heb shimano SH-M086N PU schoenen gekocht een tijdje terug, kreeg er gratis de PD-M520L SPD pedalen bij. Dit zijn ook mijn allereerste mtb schoenen en pedalen en heb er geen klagen van.
De gratis pedalen waren een actie van shimano, misschien loopt deze nog, geen idee.
(In deze winkel is de actie precies wel nog geldig volgens de website:
http://fashionforcycling.be/productover ... =!48!!33!!
Als je nog nooit met klikpedalen gereden hebt, is het waarschijnlijk wel goed om eerst deze wat gewoon te worden voor je in het veld duikt. Zo vermijdt je dat je om een moeilijk punt er niet tijdig uitraakt en ten val komt :)
De gratis pedalen waren een actie van shimano, misschien loopt deze nog, geen idee.
(In deze winkel is de actie precies wel nog geldig volgens de website:
http://fashionforcycling.be/productover ... =!48!!33!!
Als je nog nooit met klikpedalen gereden hebt, is het waarschijnlijk wel goed om eerst deze wat gewoon te worden voor je in het veld duikt. Zo vermijdt je dat je om een moeilijk punt er niet tijdig uitraakt en ten val komt :)
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
bedankt voor de tip, maar ik krijg pas een nieuwe MTB vanaf 27 maart
(mijn verjaardag) is deze actie al lang bezig?
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
ik ga mijn mtb denk ik in den itek kopen maar wat moet ik dan zeggen?Ik wil deze .... pedalen met dit soort ... schoenen???
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
wat zijn eigenlijk schoenplaatjes en waarom heb je ze nodig, welke voordelen...
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
-
bikerzot22
- Mountainbiker
Post by bikerzot22 »
ik zou gaan voor de xt pedaal, kost wel rond de 70 euro maar daar doe je een tijdje mee en je bike gaat ook lichter wegen