Za 04/12/2010 Sint-Joris / Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Diamond
Mountainbiker

Post by Diamond »

ook ik ben net terug thuis(limburg) van de mtb-rit in st.joris.
De 48km was de moeite,en dat is vooral te danken aan de sneeuw en de felle wind,want het parcours zelf was vlak natuurlijk(bijna a/d zee hé)maar al bij al was het toch een geslaagde dag.
Als bewijs komt er nog een link naar mijn filmke,maar dat is nog in de maak.
grts frits

ps: heeft er iemand de gps-track v/d 48km,dat mag ook een foto daarvan zijn,dan zet ik dat in het filmke?
frits-motaar@hotmail.com

voila hier kan je nagenieten:
Last edited by Diamond on Sun 05 Dec 2010 13:14, edited 2 times in total.
fietsenpulle
Mountainbiker

Post by fietsenpulle »

deze morgen de 42km gereden en kheb me gejeund gelijk ne klein manneke. spelen in de sneeuw was het ,kmoe daarvoor 46 jaar geworden zijn.
tof parcour, bevooraading ok.
Met de fiets vanuit assebroek vertrokken met nog twee collega bikers. toen we terug waren hadden we 75km op de teller staan.
met flandrien gevoel thuis gekomen.
Kortom de moeite waard.
Jeroen D
Mountainbiker

Post by Jeroen D »

rond 11uur gestart in sint-joris, zeer leuk deze tocht mede door de sneeuw en de prachtige landschappen, kheb zelf geen moment koud gehad.
grote dank aan de organisatie dat dik in orde was ondanks dit weer en de niet zo grote opkomst.

mensen die voor deze gepast hebben weten niet wat ze gemist hebben.
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

deze namiddag toch afgezakt (kon het niet laten)voor een leuke tocht,aangename temperaturen ,mooie landschappen,proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

deze morgen om 10u in de sneeuwstorm(ke) vertrokken ,ewel de eerste km's waren een hel tegen de gure wind met sneeuw in het gezicht.bijna teruggekeerd maar na het eerste speelbosje werd het beter en dan was het puur fun rijden in de sneeuw.Nergens gevallen .Soms ne keer door ne hoop opgewaaide sneeuw of ne keer ijs die kraakte onder de wielen.Nooit geen koud gehad dankzij de nw celsius artic (toch gemakkelijker dan ne plastiek zak aan de voeten).Dank aan de organisatie om de koude te trotseren om ons dit te bieden .de afwezigen hadden weer ongelijk.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

blomsky wrote: Maar die voeten hé!! Ze waren al bevroren na 5km... Ik lees hier een truukje met plastieken zakken... Die probeer ik ook eens de volgende x!
winterschoenen, met van die flappen neopreen erover, tss de schoen en de neopreen stop ik een paar lagen krantenpapier, nadeel: als dat papier nat wordt deugt het niet meer als isolator

ben in totaal 5 uur onderweg geweest, waarvan laatste 1.5 uur in het duister met smeltende sneeuw/regen, weinig problemen gehad met de voeten (al is echt warm nog wat anders)

de rit haalt heel veel uit de streek en de sneeuw is de max natuurlijk
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Merci!
sofeurken
Mountainbiker

st joris /beernem

Post by sofeurken »

ook deze morgen naar hier gekomen,met het veloke,en k heb me gejeund!bosje in beernem vond ik best,dan t boske v/de broeders en daarna dat van bosman,t werd bij bepaalde momenten toch wel redelijk hevig met die sneeuw(storm).toch blij dat ik gereden heb om de mannen v/de organizatie wat te steunen!
gouden leeuwke
Mountainbiker

Post by gouden leeuwke »

Deze morgen ook afgezakt naar st-joris om de 48km af te haspelen.Het woord bedankt om te komen aan de bevoorading heeft mij met een goed gevoel terug huiswaarts gestuurd.Met een apretje en een dubbele boterham zelfs twee,heeft mij een mooie winterdag bezorgd.En dit op mijn 42ste verjaardag,ik zou zeggen hopelijk tot volgend jaar. :wink: :wink:
gunterbiker
Mountainbiker

Post by gunterbiker »

Prachtige TT!

Alles was zéér goed berijdbaar.

Het stuk voor de bevoorrading was leuk en dan het stuk achter de bevoorrading was zéér leuk. Afwisseling singletracks, boswegen, gewone veldwegen en (bij dit weer) af en toe asfalt.

Mooie bevoorrading en gezellige après-bike (alles was zéér goedkoop)
:-D :-D :-D
Post Reply